Špičková semi-vulkanizovaná galuska Běhoun na bázi přírodního kaučuku = nízký valivý odpor a výborná adheze Poly materiál zajišťuje vynikající vlastnosti a komfort PPS ochrana proti defektu 220 TPI 5 - 7 BAR Butylová duše 295 g
Špičková semi-vulkanizovaná galuska Běhoun na bázi přírodního kaučuku = nízký valivý odpor a výborná adheze Poly materiál zajišťuje vynikající vlastnosti a komfort PPS ochrana proti defektu 220 TPI 4,5 - 6,5 BAR Butylová duše 310 g
Špičková semi-vulkanizovaná galuska Běhoun na bázi přírodního kaučuku = nízký valivý odpor a výborná adheze Poly materiál zajišťuje vynikající vlastnosti a komfort PPS ochrana proti defektu 220 TPI 4,5 - 6,5 BAR Butylová duše 310 g
GALUSKA KENDA PREMIUM Galuska pro závodní použití,300 TPI, 288 g, NRC, vnitřní duše butylová
IRON CLOAK – Nejlepší materiál proti proražení pláště používaný Kendou. Iron Cloak je vrstva materiálu pod vzorkem pláště, aplikovaná od patky k patce. Kromě toho, že zabraňuje proražení a zesiluje stěnu pláště, se váha pláště zvýší jen minmálně. Je používán u silničních plášťů.
Profesionální galuska 300 TPI, 258 g, NRC, latexová vnitřní duše
IRON CLOAK – Nejlepší materiál proti proražení pláště používaný Kendou. Iron Cloak je vrstva materiálu pod vzorkem pláště, aplikovaná od patky k patce. Kromě toho, že zabraňuje proražení a zesiluje stěnu pláště, se váha pláště zvýší jen minmálně. Je používán u silničních plášťů.
Nový univerzální model vhodný pro většinu terénů včetně těch nejtěžších podmínek cyklokrosu.Hrubý dezén zajišťuje výbornou trakci a bezpečné chování v zatáčkách na většině typů povrchů.I přes poměrně agresivní pojetí dezénu se tento model vyznačuje velmi nízkým valivým odporem a proto se s úspěchem používá i na ryze suché a tvrdé tratě.Vynikající odolnost proti defektu.Doporučený tlak max. 5 bar (65 p.s.i.),šíře 33 mm,TPI 60,hmotnost 400 g
..
Nový model vhodný zejména pro suchý a písčitý terén, vynikající vlastnosti také na sněhu a zmrzlém povrchu. Jemný vzor a speciální boční figury zajišťují lehkou jízdu spolu se spolehlivým vedením v zatáčkách.
Nízká hmotnost a dobrá odolnost proti defektu.Doporučený tlak max.4,5 bar (65 p.s.i.),
šíře 32 mm,TPI 60,hmotnost 370 g
doporučený tlak 8-15 bar,šíře 22 mm,TPI 210,hmotnost 230 g.Nový top model pro široké použití.Díky ideálně kruhovému profilu běhounu spolu s plynulých přechodem na bočnici se tento model vyznačuje minimálním čelním aerodynamickým odporem.Jemný a propracovaný vzor spolu se speciálně vybranou směsí zajišťují dokonalou adhezi na mokré i suché vozovce a nízký valivý odpor. Nízká hmotnost,vysoké TPI,vynikající odolnost proti defektu.
Tento model byl vyvinut aby umožnil pohodlnou, hladkou a rychlou jízdu s minimem vibrací i v nejtěžších podmínkách silniční cyklistiky. Široký běhoun chránící bočnice a protidefektní systém ve střední části efektivně snižují riziko defektu. Propracovaný systém drážek v běhounu a dezén s dvojí hrubostí
zajišťují odvod vody ze stopy a dokonalou adhezi na mokré i suché vozovce.
šířka 23 mm
hmotnost 250 g
tlak 8–15 bar (115–220 p.s.i.)
TPI 210 na bočnici, 375 pod běhounem..
Galuska šíře 23mm, 250g, 8-15bar, 210-TPI na bočnici, 375-TPI pod běhounem.
Galuskový ventilek - FV 50 mm (vyměnitelný).
Určení: Silniční cyklistika - ZÁVOD.
Protidefektní systém. Drážky v běhounu a dezén s dvojí hrubostí zajišťují odvod vody ze stopy a dokonalou adhezi na mokré i suché vozovce.
Barva: černý běhoun, béžová bočnice.
Tento model byl vyvinut aby umožnil pohodlnou, hladkou a rychlou jízdu s minimem vibrací i v nejtěžších podmínkách silniční cyklistiky. Široký běhoun chránící bočnice a protidefektní systém ve střední části efektivně snižují riziko defektu. Propracovaný systém drážek v běhounu a dezén s dvojí hrubostí
zajišťují odvod vody ze stopy a dokonalou adhezi na mokré i suché vozovce.
šířka 25 mm
hmotnost 290 g
tlak 6-10 bar (90-145 p.s.i.)
TPI 210 na bočnici, 375 pod běhounem..
galuska 622 x 23mm, 225g,
doporučený tlak: 8-15bar,
210-TPI na bočnici, 375-TPI pod běhounem
Galuskový ventilek - FV 44 mm (vyměnitelný).
Určení: Silniční cyklistika - ZÁVOD.
Umožňuje velmi svižnou a obratnou jízdu,
a výbornou ovladatelnost při řízení kola.
Galuska má protidefektní systém a vynikající kilometrový
výkon i přes velmi nízkou hmotnost, která je u tohoto
modelu garantovaná.
Barva: černý běhoun, béžová bočnice.
galuska 622 x 25mm, 265g,
doporučený tlak: 6-10bar,
210-TPI na bočnici, 375-TPI pod běhounem
Galuskový ventilek - FV 50 mm (vyměnitelný).
Určení: Silniční cyklistika - ZÁVOD.
Umožňuje velmi svižnou a obratnou jízdu,
a výbornou ovladatelnost při řízení kola.
Galuska má protidefektní systém a vynikající kilometrový
výkon i přes velmi nízkou hmotnost, která je u tohoto
modelu garantovaná.
Barva: černý běhoun, černá bočnice.
Nový univerzální model vhodný pro většinu terénů včetně těch nejtěžších podmínek cyklokrosu. Hrubý dezén zajišťuje výbornou trakci a bezpečné chování v zatáčkách na většině typů povrchů. I přes poměrně agresivní pojetí dezénu se
tento model vyznačuje velmi nízkým valivým odporem, a proto se s úspěchem používá i na ryze suché a tvrdé tratě. Vybraná a speciálně upravená měkká směs dodává vynikající tlumící vlastnosti. Nízká hmotnost, vysoké TPI,
vynikající odolnost proti defektu.
určení ZÁVOD
vel..
Model vhodný zejména pro suchý a písčitý terén,vynikající vlastnosti také na sněhu a zmrzlém povrchu.Jemný vzor a speciální boční figury zajišťují lehkou jízdu spolu se spolehlivým vedením v zatáčkách.
Vybraná a speciálně upravená měkká směs dodává vynikající tlumící vlastnosti.Extrémně nízká hmotnost,vysoké TPI,dobrá odolnost proti defektu.
Doporučený tlak max.4,5 bar(65 p.s.i.),
šíře 32 mm,
TPI 210 na bočnici, 315 TPI pod běhounem,
hmotnost 340 g,černá
Galuskový ventilek - 50 mm výměnný..
Nový model vhodný zejména pro suchý a písčitý terén,vynikající vlastnosti také na sněhu a zmrzlém povrchu.Jemný vzor a speciální boční figury zajišťují lehkou jízdu spolu se spolehlivým vedením v zatáčkách.Vybraná a speciálně upravená měkká směs dodává vynikající tlumící vlastnosti.Extrémně nízká hmotnost,vysoké TPI,dobrá odolnost proti defektu.
Doporučený tlak max.5 bar(65 p.s.i.),šíře 32 mm,TPI 210,hmotnost 310 g,červeno/černá
Nový model vhodný pro většinu terénů vyjma hlubokého bláta. Unikátní samočistící vzor spolu s postranními figurami zajišťují dobrou trakci a klidné chování v zatáčkách. Vybraná a speciálně upravená měkká směs dodává vynikající tlumící
vlastnosti. Extrémně nízká hmotnost, vysoké TPI, vynikající odolnost proti defektu.
šířka 33 mm
hmotnost 350 g
tlak max. 3 bar (45 p.s.i.)
TPI 210 na bočnici, 315 pod běhounem
23 -622. Aplikace kompozitního nárazníku spolu s vysoceztužujícími sazemi v matrici umožnila snížit tloušťku běhounu a zachovat vysoký kilometrový výkon.Menší tloušťka běhounu minimalizuje valivý odpor při zachování ideálního tlumení
rázů a vysoké odolnosti proti defektu,černá