plášťová gravel carbon kola Deda Gera
ráfky: 30 mm výška, 29/23 mm šířka, asymetrický design, carbon high modulus, 3K combined structure
dráty: 24 - přední / zadní výplet
niple: ABS self-locking, Alu 15 mm černé
náboje: Alu 6061, 17 mm osa
určeno pro: Shimano Center Lock
Thru-Axle: 12x100mm přední, 12x142 mm zadní
kompatibilita: Shimano, SRAM XD-R , Campagnolo EKAR
určeno pro: pláště
hmotnost: 1 445 g
Tubeless Ready
doporučená šíře pláště: 25 - 5..
Pro jezdce, kteří hledají odlehlé silnice a stezky, nabízejí komponenty AGX od FSA nejlepší výkon pro Adventure, Gravel a Cyklokros. • Asymmetrický, 25mm (vnitřní) široký hliníkový ráfek, 27.8 vnější šíře • Tubeless / bezdušový systém • Alloy P. R. A. náboje s přímým výpletem • uchycení kotouče na 6 děr • Přední náboj kompatibilní s osou QR/TA-15 • Zadní náboj kompatibilní s osou QR/X-12 • Zapouzdřená ložiska • 2x křížené double butted aero špice mosaznými niply • 6praporkový ořech SMN 9-11 nebo..
Objevování silnic po klidných vedlejších zpevněných a nezpevněných cestách, s několika terénními úseky pro zábavu, na kolech s oblouky a širšími pneumatikami je něco, co ve společnosti Fulcrum známe a milujeme. Nové modely Rapid Reds, které vznikly na základě zcela nového projektu, jsou ve smíšeném terénu jako doma. Jsou kompletně vyrobeny z CNC obráběného hliníkového profilu, což výrazně snižuje jejich hmotnost, a jejich vnitřní šířka ráfku 24 mm je ideální pro současné rámy navržené kolem větš..
Nové modely Rapid Reds, které vznikly na základě zcela nového projektu, jsou ve smíšeném terénu jako doma. Jsou kompletně vyrobeny z CNC obráběného hliníkového profilu, což výrazně snižuje jejich hmotnost, a jejich vnitřní šířka ráfku 24 mm je ideální pro současné rámy navržené pro širší rozměry.Model Rapid Red 300 má stejné specifikace jako Rapid Red 3.Proslulý systém 2-Way Fit™ Ready umožňuje provozovat kola bezdušově nebo s klasickým pláštěm a vnitřní duší, což zajišťuje nejširší možnou kompa..
Existuje mnoho způsobů, jak interpretovat něco, co se – zdaleka ne jako nový trend – stalo jiným způsobem, jak si užít jízdu na kole. Pro některé to představuje možnost otestovat sám sebe, pro jiné je to alternativní volba, která nabízí svět nových možností. To vše a ještě více představují kola B-Road nebo "gravel" a kolo Rapid Red 5 DB, které bylo navrženo a vyvinuto společností FULCRUM právě pro tento druh jízdy.Při vývoji kola Rapid Red 5 DB spojilo oddělení výzkumu a vývoje společnosti FULCR..
Existuje mnoho způsobů, jak interpretovat něco, co se – zdaleka ne jako nový trend – stalo jiným způsobem, jak si užít jízdu na kole. Pro některé to představuje možnost otestovat sám sebe, pro jiné je to alternativní volba, která nabízí svět nových možností. To vše a ještě více představují kola B-Road nebo "gravel" a kolo Rapid Red 5 DB, které bylo navrženo a vyvinuto společností FULCRUM právě pro tento druh jízdy.Při vývoji kola Rapid Red 5 DB spojilo oddělení výzkumu a vývoje společnosti FULCR..
Existuje mnoho způsobů, jak interpretovat něco, co se – zdaleka ne jako nový trend – stalo jiným způsobem, jak si užít jízdu na kole. Pro některé to představuje možnost otestovat sám sebe, pro jiné je to alternativní volba, která nabízí svět nových možností. To vše a ještě více představují kola B-Road nebo "gravel" a kolo Rapid Red 5 DB, které bylo navrženo a vyvinuto společností FULCRUM právě pro tento druh jízdy.Při vývoji kola Rapid Red 5 DB spojilo oddělení výzkumu a vývoje společnosti FULCR..
Existuje mnoho způsobů, jak interpretovat něco, co se – zdaleka ne jako nový trend – stalo jiným způsobem, jak si užít jízdu na kole. Pro některé to představuje možnost otestovat sám sebe, pro jiné je to alternativní volba, která nabízí svět nových možností. To vše a ještě více představují kola B-Road nebo "gravel" a kolo Rapid Red 5 DB, které bylo navrženo a vyvinuto společností FULCRUM právě pro tento druh jízdy.Při vývoji kola Rapid Red 5 DB spojilo oddělení výzkumu a vývoje společnosti FULCR..
Fulcrum Rapid Red 900 jsou gravelová kola s pevnými osami 12x100 na předním a 12x142 mm na zadním kole. VLASTNOSTI:TYP PLÁŠTĚ: 2-Way fit Ready (s duší a bezdušový systém)DISCIPLÍNA: B-Road (Gravel)MATERIÁL RÁFKU: hliníkVÝŠKA RÁFKU: 24 mmŠÍŘKA RÁFKU: 27,1 mmVNITŘNÍ ŠÍŘKA RÁFKU: 22 mmŠÍŘKA PLÁŠTĚ: od 38 do 45 mmBRZDOVÝ SYSTÉM: kotoučová brzdaPŘEDNÍ KOLO: pevná osa 12/100 mmZADNÍ KOLO: pevná osa 12/142 mmUCHYCENÍ KOTOUČE: Center Lock CLPOČET DRÁTŮ: 28 / 28OŘECH: Shimano/Sram pro 8/9/10/11/12 převod..
Fulcrum Rapid Red 900 jsou gravelová kola s pevnými osami 12x100 na předním a 12x142 mm na zadním kole. VLASTNOSTI:TYP PLÁŠTĚ: 2-Way fit Ready (s duší a bezdušový systém)DISCIPLÍNA: B-Road (Gravel)MATERIÁL RÁFKU: hliníkVÝŠKA RÁFKU: 24 mmŠÍŘKA RÁFKU: 27,1 mmVNITŘNÍ ŠÍŘKA RÁFKU: 22 mmŠÍŘKA PLÁŠTĚ: od 38 do 45 mmBRZDOVÝ SYSTÉM: kotoučová brzdaPŘEDNÍ KOLO: pevná osa 12/100 mmZADNÍ KOLO: pevná osa 12/142 mmUCHYCENÍ KOTOUČE: Center Lock CLPOČET DRÁTŮ: 28 / 28OŘECH: Sram XDRTyp ořechu: Sram XDRVarianta..
Rodina kol Rapid Red se nyní může pochlubit sadou kol určenou pro ty, kteří chtějí objevovat nové terény a nové stezky s nádechem extra rychlosti. Model je reaktivní, lehké a spolehlivé kolo pro gravel. Lehkost a reaktivitu zaručuje karbonový ráfek s asymetrickým profilem S-Shape. Tato technologie zlepšuje rovnováhu mezi napětím paprsků. Optimalizované vyvážení zajišťuje dlouhodobou úroveň výkonu. Jedinečný tvar profilu ráfku navíc zvyšuje tuhost o 2,5 % ve srovnání s tradičním profilem ve tvaru..
Rodina kol Rapid Red se nyní může pochlubit sadou kol určenou pro ty, kteří chtějí objevovat nové terény a nové stezky s nádechem extra rychlosti. Model je reaktivní, lehké a spolehlivé kolo pro gravel. Lehkost a reaktivitu zaručuje karbonový ráfek s asymetrickým profilem S-Shape. Tato technologie zlepšuje rovnováhu mezi napětím paprsků. Optimalizované vyvážení zajišťuje dlouhodobou úroveň výkonu. Jedinečný tvar profilu ráfku navíc zvyšuje tuhost o 2,5 % ve srovnání s tradičním profilem ve tvaru..
Rodina kol Rapid Red se nyní může pochlubit sadou kol určenou pro ty, kteří chtějí objevovat nové terény a nové stezky s nádechem extra rychlosti. Model je reaktivní, lehké a spolehlivé kolo pro gravel. Lehkost a reaktivitu zaručuje karbonový ráfek s asymetrickým profilem S-Shape. Tato technologie zlepšuje rovnováhu mezi napětím paprsků. Optimalizované vyvážení zajišťuje dlouhodobou úroveň výkonu. Jedinečný tvar profilu ráfku navíc zvyšuje tuhost o 2,5 % ve srovnání s tradičním profilem ve tvaru..
Rodina kol Rapid Red se nyní může pochlubit sadou kol určenou pro ty, kteří chtějí objevovat nové terény a nové stezky s nádechem extra rychlosti. Model je reaktivní, lehké a spolehlivé kolo pro gravel. Lehkost a reaktivitu zaručuje karbonový ráfek s asymetrickým profilem S-Shape. Tato technologie zlepšuje rovnováhu mezi napětím paprsků. Optimalizované vyvážení zajišťuje dlouhodobou úroveň výkonu. Jedinečný tvar profilu ráfku navíc zvyšuje tuhost o 2,5 % ve srovnání s tradičním profilem ve tvaru..
Rodina kol Rapid Red se nyní může pochlubit sadou kol určenou pro ty, kteří chtějí objevovat nové terény a nové stezky s nádechem extra rychlosti. Model je reaktivní, lehké a spolehlivé kolo pro gravel. Lehkost a reaktivitu zaručuje karbonový ráfek s asymetrickým profilem S-Shape. Tato technologie zlepšuje rovnováhu mezi napětím paprsků. Optimalizované vyvážení zajišťuje dlouhodobou úroveň výkonu. Jedinečný tvar profilu ráfku navíc zvyšuje tuhost o 2,5 % ve srovnání s tradičním profilem ve tvaru..
zapletená CARBONOVÁ plášťová HOOKLESS disková kola určená pro gravel kola.
Tubeless Ready
Uchycení kotouče: Centerlock
ořech: Shimano 10/11/12 speed
ráfky: Carbon UD, HOOKLESS HS
vnitřní šířka ráfku 24 mm,
výška ráfku: 36 mm
vhodné pro pláště o rozměru 35 - 50 mm
dráty: SAPIM černé 24/24
přední náboj: pro pevnou osu TX12/100
zadní náboj: pro pevnou osu TX12/142
hmotnost: 1565g
MAXIMÁLNÍ NOSNOST: 108 KG (JEZDEC + KOLO)
součástí balní jsou i vaky na kola a závěrné matice na kotouče a adaptéry ..
gravelová zapletená kola Graff XL plášťová 1.723 g
pro kotoučové brzdy
uchycení kotouče: Centerlock
náboje Allu
ořech SRAM XD
výplet přední 24 špic Inox
výplet zadní 24 špic Inox, použité niple AL
ráfek přední výška 25 mm
ráfek zadní výška 25 mm
vnitřní šířka ráfku: 24 mm
tělo náboje Alu 7075 T6 slitiny opracované CNC
průmyslová ložiska zajišťují maximální plynulost a trvanlivost v extrémních podmínkách
pro 12 mm pevné osy
rozteč předního náboje: 100 mm
rozteč zadního náboje: 142 mm
MAXIMÁLNÍ..
Comp Zeta GX jsou vlastnoručně vyráběná kola pro TLR pláště. Ráfky nabízejí široký vnitřní průměr 25 mm, takže se na ně dobře vejdou širší pláště na šotolinu s 28 otvor pro výplet. Kola Comp Zeta GX, která jsou navržena s ohledem na odolnost a výkon v drsných a náročných podmínkách na odlehlých místech nebo v blízkosti domova, a vzhledem ke své ceně představují neuvěřitelnou hodnotu, jsou pevná, spolehlivá a připravená na všechno. Rims: 6066 alloy Tubeless Ready - OCR offset Rim diameters: 650b..
Comp Zeta GX jsou vlastnoručně vyráběná kola pro TLR pláště. Ráfky nabízejí široký vnitřní průměr 25 mm, takže se na ně dobře vejdou širší pláště na šotolinu s 28 otvor pro výplet. Kola Comp Zeta GX, která jsou navržena s ohledem na odolnost a výkon v drsných a náročných podmínkách na odlehlých místech nebo v blízkosti domova, a vzhledem ke své ceně představují neuvěřitelnou hodnotu, jsou pevná, spolehlivá a připravená na všechno. Rims: 6066 alloy Tubeless Ready - OCR offset Rim diameters: 650b..
Comp Zeta GX jsou vlastnoručně vyráběná kola pro TLR pláště. Ráfky nabízejí široký vnitřní průměr 25 mm, takže se na ně dobře vejdou širší pláště na šotolinu s 28 otvor pro výplet. Kola Comp Zeta GX, která jsou navržena s ohledem na odolnost a výkon v drsných a náročných podmínkách na odlehlých místech nebo v blízkosti domova, a vzhledem ke své ceně představují neuvěřitelnou hodnotu, jsou pevná, spolehlivá a připravená na všechno. Rims: 6066 alloy Tubeless Ready with tubeless tape applied - OCR ..
Metron 45 SL Disc od společnosti Vision je taktické kolo, které je nezbytným doplňkem vaší výbavy. Metron 45 SL Disc je "univerzální" sada kol, která vás provede od stoupání až po šotolinu nebo CX. Tato sada kol vítězí na cyklokrosových tratích, na dlažebních kostkách jarních klasik i v úmorných horských etapách v profesionálním pelotonu a zvládne vše, co na ně naložíte. Specifikace : Plně karbonový ráfek Hloubka ráfku 45 mm Vnitřní šířka 21 mm P.R.S. náboje s DP spoji CL 6 utěsněných kazeto..
Model SC30 Aero Gravel TLR je ideální pro rychlou jízdu po silnici, v terénu nebo pro závody CX. Byly vyvinuty na základě rozsáhlého testování v aerodynamickém tunelu a na silnici s profesionálními cyklisty našich sponzorovaných týmů a nabízejí skvělý poměr výkonu a nízké hmotnosti za konkurenceschopnou cenu. Celokarbonové ráfky jsou připraveny na bezdušové systémy TL, zatímco ořechy z lehké slitiny jsou kompatibilní se systémy Shimano 10-11 rychlostí i SRAM 12 rychlostí XDR. Vlastnosti Full Car..
Model SC30 Aero Gravel TLR je ideální pro silnici, v terénu nebo pro závody CX. Celokarbonové ráfky jsou připraveny na bezdušové systémy TL, zatímco freehub z lehké slitiny jsou kompatibilní se systémy Shimano 10-11 rychlostí i SRAM 12 rychlostí XDR. Full Carbon Front - 30mm depth rim Rear- 35mm depth rim Tubeless ready - Clincher rim Centerlock rotor mount TA-12 and X-12 6 sealed cartridge bearings (2F + 4R) DP Spokes - 24F / 24R Includes rim tape (clincher) and spoke protector Artisan..
Díky semi-aero tvaru a průměru 23 mm je Team Aero Gravel ideální volbou pro výkonná gravel kola. Vlastnosti : Ráfek ze slitiny 30mm hloubka ráfku Tubeless ready - clincher Centerlock rotor mount ISO 6-Bolts rotor mount TA-12 a X-12 CNC machined aluminum hubs 6 ložiskové těsnění (2F+4R) Přední kolo 24 drátů a zadní kolo 24 drátů Artisan stavba, kompletně ručně vytvořená Hmotnost: 1920 gr. váha setu ADAPTÉRY Přední – TA-12 Zadní – X-12 Nekompatibilní s QR NÁBOJ Alloy freehub Shimano 1..
Verze Team30 Disc přináší cenově dostupnou semi-aero sadu kol pro nejnovější generaci kol vybavených kotoučovými brzdami. Konstrukce je velmi podobná ráfkovým brzdám Team30, s 30mm hlubokými hliníkovými ráfky a CNC obráběnými náboji s utěsněnými kazetovými ložisky. Kotoučové brzdy zatěžují kola zcela jinak než ráfkové brzdy, proto je Team30 Disc posílen o více drátů 24 vpředu a 24 vzadu. Dvoukřížové šněrování vpředu a kombinace dvou- a tříkřížového vzadu se vyrovnává s požadavky na točivý moment..