Brzdový kotouč s ALU středem, disc
- Výrobce - Baradine
- Model - DB06FB
- Průměr - 160 mm
- Tloušťka stěny - 1,8 mm
- Váha - 110 g
- Uchycení - IS - International Standard - 6 děr
- Materiál - nerez ocel 410 + ALU 7075
- Konstrukce - dvoudílný disk, ALU střed + ocelová brzdná plocha snýtováno na pevno
- Nýtovaný spoj - konstruován jako samosvorný
- Nýty - duté ocelové, 6 ks
- ALU střed - síla stěny 3 mm
- Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravena na tvrdost 42 HRC
- ..
Brzdový kotouč s ALU středem, disc
- Výrobce - Baradine
- Model - DB06FB
- Průměr - 160 mm
- Tloušťka stěny - 1,8 mm
- Váha - 110 g
- Uchycení - IS - International Standard - 6 děr
- Materiál - nerez ocel 410 + ALU 7075
- Konstrukce - dvoudílný disk, ALU střed + ocelová brzdná plocha snýtováno na pevno
- Nýtovaný spoj - konstruován jako samosvorný
- Nýty - duté ocelové, 6 ks
- ALU střed - síla stěny 3 mm
- Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravena na tvrdost 42 HRC
- ..
Brzdový kotouč s ALU středem, disc
- Výrobce - Baradine
- Model - DB06FB
- Průměr - 160 mm
- Tloušťka stěny - 1,8 mm
- Váha - 110 g
- Uchycení - IS - International Standard - 6 děr
- Materiál - nerez ocel 410 + ALU 7075
- Konstrukce - dvoudílný disk, ALU střed + ocelová brzdná plocha snýtováno na pevno
- Nýtovaný spoj - konstruován jako samosvorný
- Nýty - duté ocelové, 6 ks
- ALU střed - síla stěny 3 mm
- Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravena na tvrdost 42 HRC
- ..
Brzdový kotouč, disc DB05D
- Výrobce - Baradine
- Model - DB05D
- Průměr - 180 mm
- Tloušťka stěny - 2 mm
- Uchycení - IS - International Standard - 6 děr
- Materiál - nerez ocel 410
- Konstrukce - jednodílný disk
- Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravena na tvrdost 42 HRC
- Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený
- Barva - nerez + modrý střed
- Příslušenství - sada 6-ti šroubů a podložek
- Použití - pro mechanické i hydraulické brzdy
- Vlastnosti - vysoká účinnost ..
Brzdový kotouč s ALU středem, disc - Výrobce - Formula - Průměr - 140 mm - Tloušťka stěny - 1,8 mm - Výška brzdné plochy - 15mm - Váha - g - Uchycení - IS - International Standard - 6 děr - Materiál - nerez ocel + ALU - Konstrukce - dvoudílný disk, ALU střed + ocelová brzdná plocha snýtováno na pevno - Nýty - plné ocelové, 6 ks - ALU střed - zesílený , CNC upravený, síla stěny 5 2 mm - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená - Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený - Barva - nere..
Brzdový kotouč s ALU středem, disc - Výrobce - Formula - Průměr - 140 mm - Tloušťka stěny - 1,8 mm - Výška brzdné plochy - 15mm - Váha - g - Uchycení - IS - International Standard - 6 děr - Materiál - nerez ocel + ALU - Konstrukce - dvoudílný disk, ALU střed + ocelová brzdná plocha snýtováno na pevno - Nýty - plné ocelové, 6 ks - ALU střed - zesílený , CNC upravený, síla stěny 5 2 mm - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená - Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený - Barva - nere..
Brzdový kotouč, disc | - Výrobce - Formula | - Průměr - 160 mm | - Tloušťka stěny - 1,8 mm | - Výška brzdné plochy - 15mm | - Váha - 87g | - Uchycení - IS - 6 děr | - Materiál - nerez ocel | - Konstrukce - jednodílný disk | - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená | - Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený | - Barva - nerez | - Použití - pro hydraulické i mechanické brzdy | - Vlastnosti: přepracovaný design pro zvýšení boční tuhosti, extremní + vysoká účinnost za mokra i za sucha, | + dobrá c..
Brzdový kotouč s ALU středem, disc | - Výrobce - Formula | - Průměr - 160 mm | - Tloušťka stěny - 1,8 mm | - Výška brzdné plochy - 15mm | - Váha - 127g | - Uchycení - IS - International Standard - 6 děr | - Materiál - nerez ocel + ALU | - Konstrukce - dvoudílný disk, ALU střed + ocelová brzdná plocha snýtováno na pevno | - Nýty - plné ocelové, 6 ks | - ALU střed - zesílený , CNC upravený, síla stěny 5 2 mm | - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená | - Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený ..
Brzdový kotouč s ALU středem, disc | - Výrobce - Formula | - Průměr - 160 mm | - Tloušťka stěny - 1,8 mm | - Výška brzdné plochy - 15mm | - Váha - 127g | - Uchycení - IS - International Standard - 6 děr | - Materiál - nerez ocel + ALU | - Konstrukce - dvoudílný disk, ALU střed + ocelová brzdná plocha snýtováno na pevno | - Nýty - plné ocelové, 6 ks | - ALU střed - zesílený , CNC upravený, síla stěny 5 2 mm | - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená | - Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený ..
Brzdový kotouč, disc | - Výrobce - Formula | - Průměr - 160 mm | - Tloušťka stěny - 1,8 mm | - Výška brzdné plochy - 15mm | - Váha - | - Uchycení - IS - 6 děr | - Materiál - nerez ocel INNOX | - Konstrukce - jednodílný disk | - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená | - Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený | - Barva - nerez | - Použití - pro hydraulické i mechanické brzdy | - Vlastnosti: přepracovaný design pro zvýšení boční tuhosti, extremní + vysoká účinnost za mokra i za sucha, | + dobrá..
Brzdový kotouč, disc | - Výrobce - Formula | - Průměr - 180 mm | - Tloušťka stěny - 1,8 mm | - Výška brzdné plochy - 15mm | - Váha - 87g | - Uchycení - IS - 6 děr | - Materiál - nerez ocel | - Konstrukce - jednodílný disk | - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená | - Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený | - Barva - nerez | - Použití - pro hydraulické i mechanické brzdy | - Vlastnosti: přepracovaný design pro zvýšení boční tuhosti, extremní + vysoká účinnost za mokra i za sucha, | + dobr..
Brzdový kotouč s ALU středem, disc - Výrobce - Formula - Průměr - 180 mm - Tloušťka stěny - 1,8 mm - Výška brzdné plochy - 15mm - Váha - 114 g - Uchycení - IS - International Standard - 6 děr - Materiál - nerez ocel + ALU - Konstrukce - dvoudílný disk, ALU střed + ocelová brzdná plocha snýtováno na pevno - Nýty - plné ocelové, 6 ks - ALU střed - zesílený , CNC upravený, síla stěny 5 2 mm - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená - Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený - Barva - ..
Brzdový kotouč s ALU středem, disc | - Výrobce - Formula | - Průměr - 180 mm | - Tloušťka stěny - 1,8 mm | - Výška brzdné plochy - 15mm | - Váha - 155g | - Uchycení - IS - International Standard - 6 děr | - Materiál - nerez ocel + ALU | - Konstrukce - dvoudílný disk, ALU střed + ocelová brzdná plocha snýtováno na pevno | - Nýty - plné ocelové, 6 ks | - ALU střed - zesílený , CNC upravený, síla stěny 5 2 mm | - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená | - Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený ..
Brzdový kotouč s ALU středem, disc | - Výrobce - Formula | - Průměr - 180 mm | - Tloušťka stěny - 1,8 mm | - Výška brzdné plochy - 15mm | - Váha - 155g | - Uchycení - IS - International Standard - 6 děr | - Materiál - nerez ocel + ALU | - Konstrukce - dvoudílný disk, ALU střed + ocelová brzdná plocha snýtováno na pevno | - Nýty - plné ocelové, 6 ks | - ALU střed - zesílený , CNC upravený, síla stěny 5 2 mm | - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená | - Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený ..
Brzdový kotouč, disc | - Výrobce - Formula | - Průměr - 180 mm | - Tloušťka stěny - 1,8 mm | - Výška brzdné plochy - 15mm | - Váha - | - Uchycení - CL | - Materiál - nerez ocel INNOX | - Konstrukce - jednodílný disk | - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená | - Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený | - Barva - nerez | - Použití - pro hydraulické i mechanické brzdy | - Vlastnosti: přepracovaný design pro zvýšení boční tuhosti, extremní + vysoká účinnost za mokra i za sucha, | + dobrá cirkula..
Brzdový kotouč, disc | - Výrobce - Formula | - Průměr - 203 mm | - Tloušťka stěny - 1,8 mm | - Výška brzdné plochy - 15mm | - Váha - 87g | - Uchycení - IS - 6 děr | - Materiál - nerez ocel | - Konstrukce - jednodílný disk | - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená | - Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený | - Barva - nerez | - Použití - pro hydraulické i mechanické brzdy | - Vlastnosti: přepracovaný design pro zvýšení boční tuhosti, extremní + vysoká účinnost za mokra i za sucha, | + dobr..
Brzdový kotouč s ALU středem, disc | - Výrobce - Formula | - Průměr - 203 mm | - Tloušťka stěny - 1,8 mm | - Výška brzdné plochy - 15mm | - Váha - 175 g | - Uchycení - IS - International Standard - 6 děr | - Materiál - nerez ocel + ALU | - Konstrukce - dvoudílný disk, ALU střed + ocelová brzdná plocha snýtováno na pevno | - Nýty - plné ocelové, 6 ks | - ALU střed - zesílený , CNC upravený, síla stěny 5 2 mm | - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená | - Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený..
Brzdový kotouč s ALU středem, disc | - Výrobce - Formula | - Průměr - 203 mm | - Tloušťka stěny - 1,8  mm | - Výška brzdné plochy - 15mm | - Váha - 175 g | - Uchycení - IS - International Standard - 6 děr | - Materiál - nerez ocel + ALU | - Konstrukce - dvoudílný disk, ALU střed + ocelová brzdná plocha snýtováno na pevno | - Nýty - plné ocelové, 6 ks | - ALU střed - zesílený , CNC upravený, síla stěny 5 2 mm | - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená | - Povrch brzdné plochy - dvakrát bro..
Brzdový kotouč, disc | - Výrobce - Formula | - Průměr - 203 mm | - Tloušťka stěny - 1,8 mm | - Výška brzdné plochy - 15mm | - Váha - | - Uchycení - CL | - Materiál - nerez ocel INNOX | - Konstrukce - jednodílný disk | - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená | - Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený | - Barva - nerez | - Použití - pro hydraulické i mechanické brzdy | - Vlastnosti: přepracovaný design pro zvýšení boční tuhosti, extremní + vysoká účinnost za mokra i za sucha, | + dobrá cirkula..
Brzdový kotouč, disc | - Výrobce - Formula | - Průměr - 203 mm | - Tloušťka stěny - 1,8 mm | - Výška brzdné plochy - 15mm | - Váha - 87g | - Uchycení - IS - 6 děr | - Materiál - nerez ocel | - Konstrukce - jednodílný disk | - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená | - Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený | - Barva - nerez | - Použití - pro hydraulické i mechanické brzdy | - Vlastnosti: přepracovaný design pro zvýšení boční tuhosti, extremní + vysoká účinnost za mokra i za sucha, | + dobr..
Brzdový kotouč, disc | - Výrobce - Formula | - Průměr - 203 mm | - Tloušťka stěny - 1,8 mm | - Výška brzdné plochy - 15mm | - Váha - | - Uchycení - CL | - Materiál - nerez ocel INNOX | - Konstrukce - jednodílný disk | - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená | - Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený | - Barva - nerez | - Použití - pro hydraulické i mechanické brzdy | - Vlastnosti: přepracovaný design pro zvýšení boční tuhosti, extremní + vysoká účinnost za mokra i za sucha, | + dobrá cirkula..
Špičkový nerezový kotouč s redukcí hluku při brzdění. Alu spider snižuje hmotnost. Center Lock. Uchycení: Center Lock Průměr: 140 mm, 160 mm, 180 mm, 203 mm Design: 2-piece Rotor Materiál: stainless steel Spider Materiál: aluminium Hmotnost: silver-black/140 mm: 122 g silver-black/160 mm: 137 g silver-black/180 mm: 163 g silver-black/203 mm: 187 g
Špičkový nerezový kotouč s redukcí hluku při brzdění. Alu spider snižuje hmotnost. Center Lock. Uchycení: Center Lock Průměr: 140 mm, 160 mm, 180 mm, 203 mm Design: 2-piece Rotor Materiál: stainless steel Spider Materiál: aluminium Hmotnost: silver-black/140 mm: 122 g silver-black/160 mm: 137 g silver-black/180 mm: 163 g silver-black/203 mm: 187 g
Špičkový nerezový kotouč s redukcí hluku při brzdění. Alu spider snižuje hmotnost. Center Lock. Uchycení: Center Lock Průměr: 140 mm, 160 mm, 180 mm, 203 mm Design: 2-piece Rotor Materiál: stainless steel Spider Materiál: aluminium Hmotnost: silver-black/140 mm: 122 g silver-black/160 mm: 137 g silver-black/180 mm: 163 g silver-black/203 mm: 187 g
Špičkový nerezový kotouč s redukcí hluku při brzdění. Alu spider snižuje hmotnost. Center Lock. Uchycení: Center Lock Průměr: 140 mm, 160 mm, 180 mm, 203 mm Design: 2-piece Rotor Materiál: stainless steel Spider Materiál: aluminium Hmotnost: silver-black/140 mm: 122 g silver-black/160 mm: 137 g silver-black/180 mm: 163 g silver-black/203 mm: 187 g
Špičkový nerezový kotouč s redukcí hluku při brzdění. Alu spider snižuje hmotnost. Center Lock. Uchycení: Center Lock Průměr: 140 mm, 160 mm, 180 mm, 203 mm, 220 mm Design: 2-piece Rotor Materiál: stainless steel Spider Materiál: aluminium Hmotnost: silver-black/140 mm: 122 g silver-black/160 mm: 137 g silver-black/180 mm: 163 g silver-black/203 mm: 187 g
Rotory Jagwire Pro LR2-E jsou vyrobeny tak, aby zlepšily výkon každého elektrokola. Jsou vybaveny integrovaným magnetem pro použití se snímači rychlosti elektrokol a zároveň využívají podobnou dvoudílnou konstrukci jako naše rotory LR2. Brzdná plocha z nerezové oceli zajišťuje tichý a konzistentní brzdný výkon a lehký hliníkový vnitřní pavouk je vybaven integrovaným koncentrickým kroužkem a zesílenými nýtovanými spoji, které odolávají deformacím a zvyšují životnost...
Rotory Jagwire Pro LR2-E jsou vyrobeny tak, aby zlepšily výkon každého elektrokola. Jsou vybaveny integrovaným magnetem pro použití se snímači rychlosti elektrokol a zároveň využívají podobnou dvoudílnou konstrukci jako naše rotory LR2. Brzdná plocha z nerezové oceli zajišťuje tichý a konzistentní brzdný výkon a lehký hliníkový vnitřní pavouk je vybaven integrovaným koncentrickým kroužkem a zesílenými nýtovanými spoji, které odolávají deformacím a zvyšují životnost...
Rotory Jagwire Pro LR2-E jsou vyrobeny tak, aby zlepšily výkon každého elektrokola. Jsou vybaveny integrovaným magnetem pro použití se snímači rychlosti elektrokol a zároveň využívají podobnou dvoudílnou konstrukci jako naše rotory LR2. Brzdná plocha z nerezové oceli zajišťuje tichý a konzistentní brzdný výkon a lehký hliníkový vnitřní pavouk je vybaven integrovaným koncentrickým kroužkem a zesílenými nýtovanými spoji, které odolávají deformacím a zvyšují životnost...
Rotory Jagwire Pro LR2-E jsou vyrobeny tak, aby zlepšily výkon každého elektrokola. Jsou vybaveny integrovaným magnetem pro použití se snímači rychlosti elektrokol a zároveň využívají podobnou dvoudílnou konstrukci jako naše rotory LR2. Brzdná plocha z nerezové oceli zajišťuje tichý a konzistentní brzdný výkon a lehký hliníkový vnitřní pavouk je vybaven integrovaným koncentrickým kroužkem a zesílenými nýtovanými spoji, které odolávají deformacím a zvyšují životnost...
Brzdovými kotouči Jagwire Pro LR2-E jsou vyrobeny tak, aby zlepšily výkon každého elektrokola. Jsou vybaveny integrovaným magnetem pro použití se snímači rychlosti elektrokol a zároveň využívají podobnou dvoudílnou konstrukci jako naše brzdové kotouče LR2. Brzdná plocha z nerezové oceli zajišťuje tichý a konzistentní brzdný výkon a lehký hliníkový vnitřní pavouk je vybaven integrovaným koncentrickým kroužkem a zesílenými nýtovanými spoji, které odolávají deformacím a zvyšují životnost...
Rotory Jagwire Pro LR2-E jsou vyrobeny tak, aby zlepšily výkon každého elektrokola. Jsou vybaveny integrovaným magnetem pro použití se snímači rychlosti elektrokol a zároveň využívají podobnou dvoudílnou konstrukci jako naše rotory LR2. Brzdná plocha z nerezové oceli zajišťuje tichý a konzistentní brzdný výkon a lehký hliníkový vnitřní pavouk je vybaven integrovaným koncentrickým kroužkem a zesílenými nýtovanými spoji, které odolávají deformacím a zvyšují životnost...
Brzdový kotouč Jagwire představují stylový způsob, jak zvýšit výkon vašeho kola. Odolná konstrukce z nerezové oceli odolává deformacím a výřezy v brzdné ploše omezují hluk na minimum. Díky čtyřem velikostem, které se hodí na náboje s 6 šrouby ISO nebo Center Lock, nabízí Jagwire možnosti pro téměř každé kolo s kotoučovými brzdami Vysoce kvalitní, odolný brzdný povrch z obráběné nerezové oceli zajišťuje stálý brzdný výkon a odolává korozi. Zesílená konstrukce rotoru zlepšuje stabilitu a odolává ..
Brzdový kotouč Jagwire představují stylový způsob, jak zvýšit výkon vašeho kola. Odolná konstrukce z nerezové oceli odolává deformacím a výřezy v brzdné ploše omezují hluk na minimum. Vysoce kvalitní, odolný brzdný povrch z obráběné nerezové oceli zajišťuje stálý brzdný výkon a odolává korozi. Zesílená konstrukce rotoru zlepšuje stabilitu a odolává deformaci. Kompatibilní se všemi slinutými, polokovovými a organickými/pryskyřicovými směsmi brzdových destiček...
Sportovní rotory Jagwire představují stylový způsob, jak zvýšit výkon vašeho kola. Odolná konstrukce z nerezové oceli odolává deformacím a výřezy v brzdné ploše omezují hluk na minimum. Díky čtyřem velikostem, které se hodí na náboje se 6 šrouby ISO nebo Center Lock, nabízí Jagwire možnosti pro téměř každé kolo s kotoučovými brzdami.
Sportovní rotory Jagwire představují stylový způsob, jak zvýšit výkon vašeho kola. Odolná konstrukce z nerezové oceli odolává deformacím a výřezy v brzdné ploše omezují hluk na minimum. Díky čtyřem velikostem, které se hodí na náboje se 6 šrouby ISO nebo Center Lock, nabízí Jagwire možnosti pro téměř každé kolo s kotoučovými brzdami.
Podložky pod kotouč s uchycením centerlock. Tato podložka umožňuje přesné vystředění kotouče. Pokud tedy používáte více výpletů na jednom kole, díky této jednoduché podložce už nebudete muset při každé výměně seřizovat brzdový třmen kvůli cinkajícímu anebo drhnoucímu kotouči. Tloušťka: 0.2 mm Vnitřní průměr: 30 mm Vnější průměr: 42 mm Materiál: stainless steel Určeno pouze pro Centerlock náboje a kotouče.
Brzdový kotouč MAX1 Evo 160mm s Alu unašečem.
Kotouč je vyroben z vysoce tepelně odolné oceli 410 STAINLESS STEEL,
unašeč z AL7075.
Povrchová úprava 42HRC.
Tvar kotouče zajišťuje velice dobré chlazení
Větší brzdná plocha zvyšuje účinnost
Ultralight design
Vysoká účinnost za všech podmínek
Výborná tvarová stálost díky konstrukci s Alu unašečem
Lze použít na všechny typy brzdových destiček (organické, sintrované, atd...)
Hmotnost: 120g
Balení obsahuje šrouby
Tloušťka kotouče: 2 mm..
Brzdový kotouč MAX1 Evo 203mm s Alu unašečem. Kotouč je vyroben z vysoce tepelně odolné oceli 410 STAINLESS STEEL, unašeč z AL7075. Povrchová úprava 42HRC. Tvar kotouče zajišťuje velice dobré chlazení Větší brzdná plocha zvyšuje účinnost Ultralight design Vysoká účinnost za všech podmínek Výborná tvarová stálost díky konstrukci s Alu unašečem Hmotnost: 194g Balení obsahuje šrouby Tloušťka kotouče: 2 mm
Brzdový kotouč, AirCon system pro odvod tepla - 7% zlepšení chladícího efektu (laboratorně testováno). Vysoký brzdný účinek, ocelový kotouč a hliníkové ploutve a pavouk pro snížení hmotnosti. Vhodný pro použití s AirCon Disc Pads. průměr: 140 mmmontáž: 6 šroubůkompatibilita: nevhodný pro Fox 32, QR 15hmotnost: 149 g
Dvoudílný rotor z hliníkové slitiny / ocelový disk. Vysoce výkonná ocelová brzdná plocha vám poskytne optimální brzdný výkon a pavouk ze slitiny udržuje nízkou hmotnost.K dispozici pro všechny modely brzd.
Brzdový kotouč, AirCon system pro odvod tepla - 7% zlepšení chladícího efektu (laboratorně testováno). Vysoký brzdný účinek, ocelový kotouč a hliníkové ploutve a pavouk pro snížení hmotnosti. Vhodný pro použití s AirCon Disc Pads. průměr: 180 mmmontáž: 6 šroubůkompatibilita: nevhodný pro Fox 32, QR 15hmotnost: 149 g
Vysoce výkonné ocelové rotory vám poskytnou optimální brzdný účinek a jejich plně ocelová konstrukce má dlouhou životnost a je spolehlivá i v náročných podmínkách. K dispozici pro všechny modely brzd.
Vysoce výkonné ocelové rotory vám poskytnou optimální brzdný účinek a jejich plně ocelová konstrukce má dlouhou životnost a je spolehlivá i v náročných podmínkách. K dispozici pro všechny modely brzd.
Vysoce výkonné ocelové rotory vám poskytnou optimální brzdný účinek a jejich plně ocelová konstrukce má dlouhou životnost a je spolehlivá i v náročných podmínkách. K dispozici pro všechny modely brzd.
RTCL800SS - 140 mm
Robustnější tvar ramene spolu s technologií ICE TECHNOLOGIES FREEZA nabízí účinný odvod tepla při brzdění, snižuje hluk i deformaci rotorů, zlepšuje brzdný výkon a spolehlivost v nejnáročnějších podmínkách.
Typ uchycení: Centerlock
použití: ROAD,
hmotnost (bez matice):
Průměr kotouče: 140 mm,
Pro typ destiček: polymerové / metalické,
použité technologie: Ice Tech Freeza,
Materiál: hliník / ocel
brzdový kotouč MT800,
velikost: 203 mm,
uchycení Center Lock
nová technologie ICE TECHNOLOGIES FREEZA pro lepší odvod tepla
matice s externím ozubením pro duté osy
brzdový kotouč MT800, 180 mm, uchycení Center Lock nová technologie ICE TECHNOLOGIES FREEZA pro lepší odvod tepla matice s vnějším ozubením, možnost montáže na kola s dutou osou hmotnost: 131g
brzdový kotouč MT800, 140 mm, uchycení Center Lock
nová technologie ICE TECHNOLOGIES FREEZA pro lepší odvod tepla
matice s vnitřním ozubením
hmotnost: 89g
ILUSTRAČNÍ FOTO!!! brzdový kotouč SHIMANO RT-MT900, 180 mm, uchycení Center Lock nová technologie ICE TECHNOLOGIES FREEZA pro lepší odvod tepla. Patří k sadě Shimano XTR.
brzdový kotouč MT900, 180 mm, uchycení Center Lock
nová technologie ICE TECHNOLOGIES FREEZA pro lepší odvod tepla
matice s externím ozubením pro duté osy
ILUSTRAČNÍ FOTO!!!
brzdový kotouč MT900, 160 mm,
uchycení Center Lock
nová technologie ICE TECHNOLOGIES FREEZA pro lepší odvod tepla
matice s externím ozubením (pro duté osy)
brzdový kotouč RTMT905M Poskytuje výjimečný brzdný a konzistentní výkon v nejnáročnějších podmínkách. Design Ice Tech Freeza a speciální lak odvádějící teplo snižují ohřev destiček. Výrazně nižší povrchová teplota zlepšuje brzdný výkon, snižuje hluk a prodlužuje životnost destiček. Použité technologie: ICE TECHNOLOGIES FREEZA průměr kotouče: 180 mm upevnění: 6 děr hmotnost 192g, Pro typ desky: polymer / kov, Technologie: Ice Tech, Materiál: hliník / ocel
..
ILUSTRAČNÍ FOTO!!! UPEVŇOVACÍ ŠROUB S EXTERNÍM OZUBENÍM
brzdový kotouč 140 mm
uchycení: centerlock,
včetně závěrné matice,
technologie: ICE TECHNOLOGY
závěrná matice s externím ozubením, vhodná pro duté osy (viz druhé foto)
brzdový kotouč Deore XT na 6 děr 180 mm Ice Technology
- nová Ice technologie pro lepší odvod tepla a zachování konstatních vlastností
- kotouč je konstruován ze tří vrstev - alu jádro, ocelové brzdné plochy
- provedení kotouče nezachytávající nečistoty - dlouhá odolnost destiček proti obrušování nečistotami na kotouči
- dvoudílné provedení pro tuhost a nízkou hmotnost
- pro 6ti děrové náboje
- možnost kovových i polymerových destiček
- podložky+šrouby
..
Brzdový kotouč SHIMANO SM-RT54.
- Průměr 180mm
- Materiál nerez
- uchycení na náboj CENTER LOCK+závěrná matice.
- zajišťuje kvalitní odvod tepla.
- kotouč je vhodný k sadě Alivio.
- hmotnost 179 g
- spolehlivé, snadno použitelný pojistný plát
- otvory pro vhodný odvod tepla
- provedení kotouče nezachytávající nečistoty
Brzdový kotouč Shimano XT SM-RT76, 6děr, včetně šroubů
brzdový kotouč na 6 šroubů
včetně podložek a šroubů
dvoudílné provedení pro vyšší tuhost a nízkou hmotnost
k sadě XT
SHIMANO SM-RT86
Brzdový kotouč
Kód SHIMANO: SMRT86M
Zařazení do sady: SHIMANO DEORE XT
Vrstvený brzdový kotouč s uchycením na šest šroubů a chladící technologií.
Technické parametry:
Ice-Technologies pro zachování konstantních vlastností. 3-vrstvý: nerez ocel / Al slitina / nerez ocel
Provedení kotouče nezachytávající nečistoty.
Nízká hmotnost - 155 g (180 mm).
Snížené zahřívání, nižší hlučnost, potlačené vadnutí a delší životnost destiček.
Systém pro 6-ti děrové..
Inovovaný brzdový kotouč Shimano XT SM-RT86 2012 - 6děr, sendvičová konstrukce kotouče s pláty z nerezové oceli po stranách a s hliníkovým jádrem uprostřed), balení obsahuje i 6 šroubů pro montáž.
brzdový kotouč - 203 mm
provedení - Ice Technology pro lepší odvod tepla
uchycení - 6 děr
balení obsahuje: 1x kotouč, podložka + 6xšroub pro uchycení kotouče
Typ upevnění: 6 šroubů Průměr: 160 mmBrzdový kotouč SHIMANO SM-RT56 zajišťuje kvalitní odvod tepla. Kotouč je vhodný k sadě Deore.Určeno pro resin deskySpolehlivé, snadno použitelný pojistný plátProvedení kotouče nezachytávající nečistoty
brzdový kotouč k hydraulickým brzdám Shimano Deore
průměr 160 mm
model - SM-RT64L
systém Center Lock
včetně matice
materiál - nerezová ocel
doporučené destičky - metall / Resin
brzdový kotouč SHIMANO SLX SM-RT70 140mm
systém uchycení: CenterLock
technologie ICE Technologies, lépe odvádí teplo
nerezová ocel / AL slitina / nerezová ocel - 3 vrstvy sendvičové struktury
materiál - nerezová ocel
doporučené destičky - Metal / Resin
ilustrační foto
- brzdový kotouč na CL - Ice Technologie - lepší chlazení - vrstvený brzdný kotouč ocel/hliník/ocel - dvoudílné provedení pro vyžší tuhost a nízkou hmotnost - včetně závěrné matice - možnost metalových i polymerových destiček
- nová Ice technologie pro lepší odvod tepla a zachování konstatních vlastností - kotouč je konstruován ze tří vrstev - alu jádro, ocelové brzdné plochy - provedení kotouče nezachytávající nečistoty - dlouhá odolnost destiček proti obrušování nečistotami na kotouči - dvoudílné provedení pro tuhost a nízkou hmotnost - pro 6ti děrové náboje - možnost kovových i polymerových destiček - podložky+šrouby
Kotouč AVID G2 CleanSweep 200mm
Použití: brzdy Avid Elixir 1, BB7, BB7 Road, BB5, BB5 Road
Průměr: 200mm
Kotouč lze použít i u všech ostatních kotoučových brzd Avid.
Kotouč SRAM Centerline 2 Piece 140mm Black (součástí balení ocelové šrouby) Rounded
Kotouče CenterLine X jsou lehčí verze tichých, hladkých a robustních kotoučů SRAM CenterLine. Kotouč CenterLine X pozůstává ze dvou kusů s hliníkovým unášečem a ocelovou brzdnou dráhou. Zaoblené hrany kotouče umožňují snadnější nasazení a kotouče splňují normy UCI.
• Kompatibilní s MTB i silničními brzdami
Rozměr (kotoučer) 140mm
Uchycení 6-děr
Materiál šroubů (RT) ocel..
Kotouč SRAM Centerline 2 Piece 140mm Black Rounded (součástí balení titanové šrouby)
Kotouče CenterLine X jsou lehčí verze tichých, hladkých a robustních kotoučů SRAM CenterLine. Kotouč CenterLine X pozůstává ze dvou kusů s hliníkovým unášečem a ocelovou brzdnou dráhou. Zaoblené hrany kotouče umožňují snadnější nasazení a kotouče splňují normy UCI.
• Kompatibilní s MTB i silničními brzdami
Rozměr (kotoučer) 140mm
Uchycení 6-děr
Materiál šroubů (RT) Titanium..
Kotouč SRAM Centerline 2 Piece 160mm Black (součástí balení titanové šrouby) Rounded
Kotouče CenterLine X jsou lehčí verze tichých, hladkých a robustních kotoučů SRAM CenterLine. Kotouč CenterLine X pozůstává ze dvou kusů s hliníkovým unášečem a ocelovou brzdnou dráhou. Zaoblené hrany kotouče umožňují snadnější nasazení a kotouče splňují normy UCI.
• Kompatibilní s MTB i silničními brzdami
Rozměr (kotoučer) 160mm
Uchycení 6-děr
Materiál šroubů (RT) Titanium..
Kotouč SRAM Centerline 2 Piece 180mm Black (součástí balení titanové šrouby) Rounded
Kotouče CenterLine X jsou lehčí verze tichých, hladkých a robustních kotoučů SRAM CenterLine. Kotouč CenterLine X pozůstává ze dvou kusů s hliníkovým unášečem a ocelovou brzdnou dráhou. Zaoblené hrany kotouče umožňují snadnější nasazení a kotouče splňují normy UCI.
• Kompatibilní s MTB i silničními brzdami
Rozměr (kotoučer) 180mm
Uchycení 6-děr
Materiál šroubů (RT) Titanium..
Kotouč SRAM Centerline CenterLock 180mm Black Rounded
- Kotouč CenterLine poskytuje hladký, konzistentní a tichý brzdný povrch. Zaoblené hrany usnadňují instalaci kol a jsou kompatibilní s UCI.
- Kompatibilní se silničními i bikovými brzdami
- uchycení center lock
Kotouč SRAM Centerline CenterLock 180mm Black Rounded
- Kotouč CenterLine poskytuje hladký, konzistentní a tichý brzdný povrch. Zaoblené hrany usnadňují instalaci kol a jsou kompatibilní s UCI.
- Kompatibilní se silničními i bikovými brzdami
- uchycení center lock
Kotouč SRAM HS2 160mm 6-šroub (v balení šrouby) Rounded
Zcela nový kotouč HS2 je specifický navržený pro potřeby horských kol, aby vylepšil brzdnou výkonnost, odvod tepla a zároveň snížil hlučnost. Kotouč HS2 využívá nový vzorek brzdné plochy za účelem vylepšení kontaktu s brzdovými destičky a má zapuštěné paprsky s nátěrem pro rozptýlení tepla, což z něj dělá výkonnější a tišší kotouč s nejlepším odvodem tepla ve své třídě.
- Silnější kotouč - 2,00 mm
- Vynikající odvod tepla (40°C méně než C..
Kotouč SRAM HS2 180mm 6-šroub (v balení šrouby) Rounded
Zcela nový kotouč HS2 je specifický navržený pro potřeby horských kol, aby vylepšil brzdnou výkonnost, odvod tepla a zároveň snížil hlučnost. Kotouč HS2 využívá nový vzorek brzdné plochy za účelem vylepšení kontaktu s brzdovými destičky a má zapuštěné paprsky s nátěrem pro rozptýlení tepla, což z něj dělá výkonnější a tišší kotouč s nejlepším odvodem tepla ve své třídě.
- Silnější kotouč - 2,00 mm
- Vynikající odvod tepla (40°C méně než C..
Kotouč SRAM HS2 180mm Center Lock (lockring není součástí balení) Rounded
Zcela nový kotouč HS2 je specifický navržený pro potřeby horských kol, aby vylepšil brzdnou výkonnost, odvod tepla a zároveň snížil hlučnost. Kotouč HS2 využívá nový vzorek brzdné plochy za účelem vylepšení kontaktu s brzdovými destičky a má zapuštěné paprsky s nátěrem pro rozptýlení tepla, což z něj dělá výkonnější a tišší kotouč s nejlepším odvodem tepla ve své třídě.
- Silnější kotouč - 2,00 mm
- Vynikající odvod tepl..
Kotouč SRAM HS2 200mm 6-šroub (v balení šrouby) Rounded
Zcela nový kotouč HS2 je specifický navržený pro potřeby horských kol, aby vylepšil brzdnou výkonnost, odvod tepla a zároveň snížil hlučnost. Kotouč HS2 využívá nový vzorek brzdné plochy za účelem vylepšení kontaktu s brzdovými destičky a má zapuštěné paprsky s nátěrem pro rozptýlení tepla, což z něj dělá výkonnější a tišší kotouč s nejlepším odvodem tepla ve své třídě.
- Silnější kotouč - 2,00 mm
- Vynikající odvod tepla (40°C méně než C..
Kotouč SRAM HS2 200mm Center Lock (lockring není součástí balení) Rounded
Zcela nový kotouč HS2 je specifický navržený pro potřeby horských kol, aby vylepšil brzdnou výkonnost, odvod tepla a zároveň snížil hlučnost. Kotouč HS2 využívá nový vzorek brzdné plochy za účelem vylepšení kontaktu s brzdovými destičky a má zapuštěné paprsky s nátěrem pro rozptýlení tepla, což z něj dělá výkonnější a tišší kotouč s nejlepším odvodem tepla ve své třídě.
- Silnější kotouč - 2,00 mm
- Vynikající odvod tepl..
Kotouč SRAM HS2 220mm Center Lock (lockring není součástí balení) Rounded
Zcela nový kotouč HS2 je specifický navržený pro potřeby horských kol, aby vylepšil brzdnou výkonnost, odvod tepla a zároveň snížil hlučnost. Kotouč HS2 využívá nový vzorek brzdné plochy za účelem vylepšení kontaktu s brzdovými destičky a má zapuštěné paprsky s nátěrem pro rozptýlení tepla, což z něj dělá výkonnější a tišší kotouč s nejlepším odvodem tepla ve své třídě.
- Silnější kotouč - 2,00 mm
- Vynikající odvod tepl..
Kotouč Paceline 140mm (v balení ocelové montážní šrouby) Rounded
Brzdové kotouče Paceline doplňují elegantní design elektronických sad SRAM eTap AXS a jsou vybavené novou brzdovou plochou s otvory pro výkonné, hladké a tiché brždění.
- Navržené a určené pro použití na silničním kole
- Design brzdové plochy Paceline umožňuje tichý chod brzd
- Dostupné ve velikostech 140mm a 160mm s uchycením 6 šroubů nebo CenterLock
Matice pro utažení brzdového kotouče Centerlock. Kompatibilní s pevnými osami 12 mm, 15 mm, 20 mm a QR. Jsou k dispozici v osmi barvách, které odpovídají dalším eloxovaným barevným komponentům Wolf Tooth, jako jsou náhradní šroubky, objímky sedlovky, podložky pod představec a další. Centerlock Rotor Lockrings jsou vyrobeny z hliníku 7075-T6 a obráběny ve Wolf Tooth v Minnesotě, USA. Prodáváno po jednom kusu. Váha: 10.5g
Matice pro utažení brzdového kotouče Centerlock. Kompatibilní s pevnými osami 12 mm, 15 mm, 20 mm a QR. Jsou k dispozici v osmi barvách, které odpovídají dalším eloxovaným barevným komponentům Wolf Tooth, jako jsou náhradní šroubky, objímky sedlovky, podložky pod představec a další. Centerlock Rotor Lockrings jsou vyrobeny z hliníku 7075-T6 a obráběny ve Wolf Tooth v Minnesotě, USA. Prodáváno po jednom kusu. Váha: 10.5g
Matice pro utažení brzdového kotouče Centerlock. Kompatibilní s pevnými osami 12 mm, 15 mm, 20 mm a QR. Jsou k dispozici v osmi barvách, které odpovídají dalším eloxovaným barevným komponentům Wolf Tooth, jako jsou náhradní šroubky, objímky sedlovky, podložky pod představec a další. Centerlock Rotor Lockrings jsou vyrobeny z hliníku 7075-T6 a obráběny ve Wolf Tooth v Minnesotě, USA. Prodáváno po jednom kusu. Váha: 10.5g
Matice pro utažení brzdového kotouče Centerlock. Kompatibilní s pevnými osami 12 mm, 15 mm, 20 mm a QR. Jsou k dispozici v osmi barvách, které odpovídají dalším eloxovaným barevným komponentům Wolf Tooth, jako jsou náhradní šroubky, objímky sedlovky, podložky pod představec a další. Centerlock Rotor Lockrings jsou vyrobeny z hliníku 7075-T6 a obráběny ve Wolf Tooth v Minnesotě, USA. Prodáváno po jednom kusu. Váha: 10.5g
Matice pro utažení brzdového kotouče Centerlock. Kompatibilní s pevnými osami 12 mm, 15 mm, 20 mm a QR. Jsou k dispozici v osmi barvách, které odpovídají dalším eloxovaným barevným komponentům Wolf Tooth, jako jsou náhradní šroubky, objímky sedlovky, podložky pod představec a další. Centerlock Rotor Lockrings jsou vyrobeny z hliníku 7075-T6 a obráběny ve Wolf Tooth v Minnesotě, USA. Prodáváno po jednom kusu. Váha: 10.5g
Brzdový kotouč 160 mm se středem z Aluminia pro lepší odvod tepla a vyšší tuhost.Barevné provedení: černá/stříbrnáHmotnost: 100 gMateriál: Nerez ocel 40w / Alu 7075
Brzdový kotouč 160 mm se středem z Aluminia pro lepší odvod tepla a vyšší tuhost.Barevné provedení: stříbrná / červenáHmotnost: 97gMateriál: nerezová ocel 410 se středem z alumina
Brzdový kotouč dvojdílný, průměr 160mm. Střed CNC AL 7075 černý, pro lepší odvod tepla. Brzdový kotouč nerez ocel 410, stříbrný.Hmotnost: 135 gMateriál: Nerez ocel410 + full CNC AL 7075Rozměry: Průměr 160 mm