Brzdový kotouč, disc | - Výrobce - Formula | - Průměr - 203 mm | - Tloušťka stěny - 1,8 mm | - Výška brzdné plochy - 15mm | - Váha - 87g | - Uchycení - IS - 6 děr | - Materiál - nerez ocel | - Konstrukce - jednodílný disk | - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená | - Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený | - Barva - nerez | - Použití - pro hydraulické i mechanické brzdy | - Vlastnosti: přepracovaný design pro zvýšení boční tuhosti, extremní + vysoká účinnost za mokra i za sucha, | + dobr..
Brzdový kotouč s ALU středem, disc | - Výrobce - Formula | - Průměr - 203 mm | - Tloušťka stěny - 1,8 mm | - Výška brzdné plochy - 15mm | - Váha - 175 g | - Uchycení - IS - International Standard - 6 děr | - Materiál - nerez ocel + ALU | - Konstrukce - dvoudílný disk, ALU střed + ocelová brzdná plocha snýtováno na pevno | - Nýty - plné ocelové, 6 ks | - ALU střed - zesílený , CNC upravený, síla stěny 5 2 mm | - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená | - Povrch brzdné plochy - dvakrát broušený..
Brzdový kotouč s ALU středem, disc | - Výrobce - Formula | - Průměr - 203 mm | - Tloušťka stěny - 1,8  mm | - Výška brzdné plochy - 15mm | - Váha - 175 g | - Uchycení - IS - International Standard - 6 děr | - Materiál - nerez ocel + ALU | - Konstrukce - dvoudílný disk, ALU střed + ocelová brzdná plocha snýtováno na pevno | - Nýty - plné ocelové, 6 ks | - ALU střed - zesílený , CNC upravený, síla stěny 5 2 mm | - Tvrdost brzdné plochy - tepelně upravená | - Povrch brzdné plochy - dvakrát bro..
Brzdové kotouče Jagwire Pro LR2 jsou navrženy tak, aby zlepšily výkon jakéhokoliv kola vybaveného kotoučovými brzdami. Díky dvoudílné konstrukci mají kotouče LR2 brzdnou plochu z nerezové oceli, která zajišťuje tichý a konzistentní brzdný výkon. Lehký hliníkový unašeč se zesílenými nýty, které odolávají deformacím a zlepšují odolnost. Hlavní výhody: Brzdná plocha z nerezové oceli je odolná proti korozi a optimalizovaná ke snížení brzdného hluku. Hliníkový unašeč pomáhá udržet hmotnost na minimu..
Brzdové kotouče Jagwire Pro LR2 jsou navrženy tak, aby zlepšily výkon jakéhokoliv kola vybaveného kotoučovými brzdami. Díky dvoudílné konstrukci mají kotouče LR2 brzdnou plochu z nerezové oceli, která zajišťuje tichý a konzistentní brzdný výkon. Lehký hliníkový unašeč se zesílenými nýty, které odolávají deformacím a zlepšují odolnost. Hlavní výhody: Brzdná plocha z nerezové oceli je odolná proti korozi a optimalizovaná ke snížení brzdného hluku. Hliníkový unašeč pomáhá udržet hmotnost na minimu..
Rotory Jagwire Pro LR2-E jsou vyrobeny tak, aby zlepšily výkon každého elektrokola. Jsou vybaveny integrovaným magnetem pro použití se snímači rychlosti elektrokol a zároveň využívají podobnou dvoudílnou konstrukci jako naše rotory LR2. Brzdná plocha z nerezové oceli zajišťuje tichý a konzistentní brzdný výkon a lehký hliníkový vnitřní pavouk je vybaven integrovaným koncentrickým kroužkem a zesílenými nýtovanými spoji, které odolávají deformacím a zvyšují životnost. Test v časopise 53x11...
Rotory Jagwire Pro LR2-E jsou vyrobeny tak, aby zlepšily výkon každého elektrokola. Jsou vybaveny integrovaným magnetem pro použití se snímači rychlosti elektrokol a zároveň využívají podobnou dvoudílnou konstrukci jako naše rotory LR2. Brzdná plocha z nerezové oceli zajišťuje tichý a konzistentní brzdný výkon a lehký hliníkový vnitřní pavouk je vybaven integrovaným koncentrickým kroužkem a zesílenými nýtovanými spoji, které odolávají deformacím a zvyšují životnost. Test v časopise 53x11...
Brzdový kotouč Jagwire představují stylový způsob, jak zvýšit výkon vašeho kola. Odolná konstrukce z nerezové oceli odolává deformacím a výřezy v brzdné ploše omezují hluk na minimum. Díky čtyřem velikostem, které se hodí na náboje s 6 šrouby ISO nebo Center Lock, nabízí Jagwire možnosti pro téměř každé kolo s kotoučovými brzdami. Hlavní výhody: Vysoce kvalitní, odolný brzdný povrch z obráběné nerezové oceli zajišťuje stálý brzdný výkon a odolává korozi. Zesílená konstrukce rotoru zlepšuje stab..
Sportovní rotory Jagwire představují stylový způsob, jak zvýšit výkon vašeho kola. Odolná konstrukce z nerezové oceli odolává deformacím a výřezy v brzdné ploše omezují hluk na minimum. Díky čtyřem velikostem, které se hodí na náboje se 6 šrouby ISO nebo Center Lock, nabízí Jagwire možnosti pro téměř každé kolo s kotoučovými brzdami.
Brzdový kotouč MAX1 Evo 203mm s Alu unašečem. Kotouč je vyroben z vysoce tepelně odolné oceli 410 STAINLESS STEEL, unašeč z AL7075. Povrchová úprava 42HRC. Tvar kotouče zajišťuje velice dobré chlazení Větší brzdná plocha zvyšuje účinnost Ultralight design Vysoká účinnost za všech podmínek Výborná tvarová stálost díky konstrukci s Alu unašečem Hmotnost: 194g Balení obsahuje šrouby Tloušťka kotouče: 2 mm
Vysoce výkonné ocelové rotory vám poskytnou optimální brzdný účinek a jejich plně ocelová konstrukce má dlouhou životnost a je spolehlivá i v náročných podmínkách. K dispozici pro všechny modely brzd.
Inovovaný brzdový kotouč Shimano XT SM-RT86 2012 - 6děr, sendvičová konstrukce kotouče s pláty z nerezové oceli po stranách a s hliníkovým jádrem uprostřed), balení obsahuje i 6 šroubů pro montáž.
brzdový kotouč - 203 mm
provedení - Ice Technology pro lepší odvod tepla
uchycení - 6 děr
balení obsahuje: 1x kotouč, podložka + 6xšroub pro uchycení kotouče
brzdový kotouč SHIMANO SLX SM-RT70 203mm
systém uchycení: CenterLock
matice s externím ozubením, vhodná pro duté osy
technologie ICE Technologies, lépe odvádí teplo
nerezová ocel / AL slitina / nerezová ocel - 3 vrstvy sendvičové struktury
materiál - nerezová ocel
doporučené destičky - Metal / Resin
brzdový kotouč RT-MT800 řady XT
Center Lock uchycení závěrná matice
externí matice pro pevnou osu
průměr kotouče: 140 mm
Ice technologie- chladící žebra / lamely po obvodu kotouče pro ještě lepší odvod tepla
hliníkové jádro a ocelové brzdné plochy
vyroben za použití Ice technologie pro precizní chlazení
určen pro řadu XT s uchycením na diskové náboje se systémem Center Lock
vhodný na kovové i polymerové destičky
dvoudílné provedení pro vyžší tuhost a nízk..
Technické označení
IRTMT800SE
Chlazení
Ano - Ice Tech Freeza
Materiál
ocel/alu
Obsah balení
kotouč a CL matice s vnějším ozubením
Kotouč je bez magnetu, foto pouze ilustrační.