Jedná se pouze o samostatný celoodpružený karbonový rám 29", 148x12, 31,6 mm, Postmount.
Balení obsahuje: kompletní rám, UDH patku, integrovanou rozpěrku na sedlovku, zadní pevnou osu a hlavové složení
Balení neobsahuje tlumič a gumovou ochranu zadní stavby.
Rám je vyroben z vysoce kvalitních karbonových vláken. Karbonový je hlavní rámové trojůhelník i zadní stavba rámu. Pro výrobu rámu byla využita technologie HCIM (Hollow Core Internal Moulding). Rám má konstrukci Split Pivot, kdy je zadní čep rámu umístěn v ose zadního kola a zadní vidlice a zadní vzpěry rámu zůstávají velice tuhé a kinematika pružení je aktivní i při brždění. Výraznou tuhost rámu podporuje i velký hlavní spodní čep.
Rám je určen pro stavbu XC celoodpruženého kola s 29" koly, 31,6 mm sedlovkou, vnitřním vedením bovdenů a zdvihy 100 / 100 mm nebo 120 / 120 mm. Zdvih zadní stavby se řeší pomocí zdvihu tlumiče.
Do rámu musí přijít tlumič s délkou 190 mm a zdvihem 40 nebo 45 mm. Zdvih tlumiče 40 mm udělá zdvih na zadní stavbě rámu 100 mm. Zdvih tlumiče 45 mm udělá zdvih na zadní stavbě rámu 120 mm. Povolené rozměry tlumiče jsou tedy 190x40 nebo 190x45 mm.
Maximální zasunutí sedlovky do rámu u velikosti SM je 200 mm.
Rám je určen pro zadní kolo s Boost nábojem 148x12 mm.
Uchycení zadního třmenu brzdy je na Postmount.
Maximální šířka zadního pláště 2,4" (61 mm)
Barva NGR
Hmotnost rámu bez tlumiče ve velikosti SM: 2 300 g
Velikost SM je určena pro postavy do 164 cm výšky.
Maximální povolená hmotnost jezdce i s výbavou (oblečení, tretry, batoh) je 120 kg.
Geometrie rámu:
LYNX RACE
SM | MD | LA | XL | ||
---|---|---|---|---|---|
h1 - Seat-Tube Length | 400 | 420 | 460 | 500 | |
h2 - Head-Tube Length | 90 | 90 | 100 | 120 | |
h3 - BB Drop | 40 | 40 | 40 | 40 | |
l1 - Top-Tube Length (horizontal) | 575 | 600 | 606 | 651 | |
l2 - Chain-Stay Length | 430 | 430 | 430 | 430 | |
l3 - Wheelbase | 1133 | 1159 | 1170 | 1212 | |
a1 - Head-Tube Angle | 67 | 67 | 67 | 67 | |
a2 - Seat-Tube Angle | 76 | 76 | 76 | 76 | |
Stack | 589 | 589 | 620 | 644 | |
Reach | 420 | 445 | 470 | 490 |