Špičková ručně vyráběná lepená závodní cyklokrosová galuska v nejvýšší možné kvalitě a parametrech pro profesionální použití. Měkčí směs, nový coating boků galusky. Lepený běhoun na bázi přírodního kaučuku = nízký valivý odpor a výborná adheze. Nový Sealed Corespun Cotton materiál zajišťuje vynikající vlastnosti a komfort v terénu. Není potřeba aplikovat Aquasure. PPS ochrana proti defektu 320 TPI 23-90 PSI Latexová duše Hmotnost: 395 g
Špičková ručně vyráběná lepená závodní cyklokrosová galuska. Lepený běhoun na bázi přírodního kaučuku = nízký valivý odpor a výborná adheze. Nový Poly Cotton materiál zajišťuje vynikající vlastnosti a komfort v terénu. Není potřeba aplikovat Aquasure. PPS ochrana proti defektu 300 TPI 23-90 PSI Latexová duše Hmotnost: 405 g
Špičková ručně vyráběná lepená závodní galuska pro profesionální použití. Lepený běhoun na bázi přírodního kaučuku = nízký valivý odpor a výborná adheze. Corespun Cotton materiál zajišťuje vynikající vlastnosti a komfort. PPS ochrana proti defektu 320 TPI 100-175 PSI Latexová duše Nejlepší vlastnosti při tlaku 6-7 Bar Hmotnost: 270 g
Špičková ručně vyráběná lepená závodní galuska pro profesionální použití. Lepený běhoun na bázi přírodního kaučuku = nízký valivý odpor a výborná adheze. Corespun Cotton materiál zajišťuje vynikající vlastnosti a komfort. PPS ochrana proti defektu 320 TPI 100-175 PSI Latexová duše Nejlepší vlastnosti při tlaku 6-7 Bar Hmotnost: 270 g
Nejvyšší možná kvalita galusky. Špičková ručně vyráběná lepená závodní galuska pro profesionální použití. Lepený běhoun na bázi přírodního kaučuku = nízký valivý odpor a výborná adheze. Silk materiál zajišťuje vynikající vlastnosti a komfort. PPS ochrana proti defektu 1000+ TPI 100-175 PSI Latexová duše Nejlepší vlastnosti při tlaku 6-7 Bar Hmotnost: 260 g
Špičková semi-vulkanizovaná galuska Běhoun na bázi přírodního kaučuku = nízký valivý odpor a výborná adheze Poly materiál zajišťuje vynikající vlastnosti a komfort PPS ochrana proti defektu 220 TPI 5 - 7 BAR Butylová duše 295 g
Špičková semi-vulkanizovaná galuska Běhoun na bázi přírodního kaučuku = nízký valivý odpor a výborná adheze Poly materiál zajišťuje vynikající vlastnosti a komfort PPS ochrana proti defektu 220 TPI 4,5 - 6,5 BAR Butylová duše 310 g
Špičková semi-vulkanizovaná galuska Běhoun na bázi přírodního kaučuku = nízký valivý odpor a výborná adheze Poly materiál zajišťuje vynikající vlastnosti a komfort PPS ochrana proti defektu 220 TPI 4,5 - 6,5 BAR Butylová duše 310 g
Špičková ručně vyráběná lepená závodní cyklokrosová galuska v nejvýšší možné kvalitě a parametrech pro profesionální použití. Měkčí směs, nový coating boků galusky. Lepený běhoun na bázi přírodního kaučuku = nízký valivý odpor a výborná adheze. Nový Sealed Corespun Cotton materiál zajišťuje vynikající vlastnosti a komfort v terénu. Není potřeba aplikovat Aquasure. PPS ochrana proti defektu 320 TPI 23-90 PSI Latexová duše Hmotnost: 405 g
Limus znamená latinsky bláto, což je přesně to, co této pneumatice dominuje. Hluboké, agresivní a dobře rozmístěné hroty prořezávají blátivé podmínky. Skvělý plášť do opravdu extrémních podmínek, jako bylo mistrovství světa CX 2018, kde získal čtyři z pěti zlatých medailí. Use SOUPY MUD Properties WEIGHT: 430g PRESSURE: 1.5 - 2.5 BAR SAFETY LIMIT: 600 KPA
Silniční galuska Sprinter vytvořena na krátké závody, jako jsou městská kritéria a podobné. Vysoce přilnavá směs je kombinována s nízkou hmotností, ochranu vůči defektům zajišťuje odolná nylonová vrstva.
Rozměr: 700x22C (22-622) / 700x25C (25-622)Ochrana: SafetySystem BreakerSměs: Black ChiliTPI: 3/180Doporučený tlak: 115-170 PSI
Hmotnost:700x22C - 275 g700x25C - 295 gHmotnost g: 275
Robustní sprinter vytvořený pro trénink a dlouhé jizdy. Tato galuska je doma na silnicích Flander, Roubaix nebo San Rema.Technologie: SafetySystem BreakerRozměry: 28x22 - 270g, 28x25 - 280gTPI: 3/180Hmotnost g: 280
CONTINENTAL ALU, v dóze o objemu 350 g, je originální tmel na lepení galusek. Zaručuje snadnou manipulaci, vysokou pevnost a krátkou dobu schnutí. Součástí je štětec na aplikaci lepidla.
GALUSKA KENDA PREMIUM Galuska pro závodní použití,300 TPI, 288 g, NRC, vnitřní duše butylová
IRON CLOAK – Nejlepší materiál proti proražení pláště používaný Kendou. Iron Cloak je vrstva materiálu pod vzorkem pláště, aplikovaná od patky k patce. Kromě toho, že zabraňuje proražení a zesiluje stěnu pláště, se váha pláště zvýší jen minmálně. Je používán u silničních plášťů.
Profesionální galuska 300 TPI, 258 g, NRC, latexová vnitřní duše
IRON CLOAK – Nejlepší materiál proti proražení pláště používaný Kendou. Iron Cloak je vrstva materiálu pod vzorkem pláště, aplikovaná od patky k patce. Kromě toho, že zabraňuje proražení a zesiluje stěnu pláště, se váha pláště zvýší jen minmálně. Je používán u silničních plášťů.
Pirelli P ZERO™ Race TUBULAR SL 26-622, galuska
Vyhrávání na závodech World Tour vyžaduje důkladnou přípravu a také nejlepší vybavení, které je dostupné na trhu. Tovární závodní týmy Pirelli proto vždy tlačí na maximální vylepšení, kde to jde. P ZERO™ Race Tub SL je výsledek nikdy nekončícího procesu výzkumu a vývoje, závodní galuska, která dosahuje stejných parametrů rychlosti a ovladatelnosti jako její předchůdce, ale je výrazně lehčí. Pirelli docílilo stejných jízdních výkonností, které nab..
Pirelli P ZERO Velo TUB 28-622, galuska
Nová galuska vyvíjená v pelotonu World Tour, která už stihla získat i vítězství při její debutu na startu Grand Tour s týmem Mitchelton-Scott. P ZERO™ Velo TUB přináší ovladatelnost a kontakt se silnicí, které proslavili Pirelli, i do ručně vyráběné galuskové konstrukce. Teď je dostupná i pro váš vlastní výkon.
TUB ve zkratce:
-Oplet corespun 320tpi zesílený aramidovým vláknem
-Ochranný pás proti propíchnutí umístněný pod běhounem
-Funkční design vzorku ..
Pirelli P ZERO Velo TUB 25-622, galuska
Nová galuska vyvíjená v pelotonu World Tour, která už stihla získat i vítězství při její debutu na startu Grand Tour s týmem Mitchelton-Scott. P ZERO™ Velo TUB přináší ovladatelnost a kontakt se silnicí, které proslavili Pirelli, i do ručně vyráběné galuskové konstrukce. Teď je dostupná i pro váš vlastní výkon.
TUB ve zkratce:
-Oplet corespun 320tpi zesílený aramidovým vláknem
-Ochranný pás proti propíchnutí umístněný pod běhounem
-Funkční design vzorku ..
Nový univerzální model vhodný pro většinu terénů včetně těch nejtěžších podmínek cyklokrosu.Hrubý dezén zajišťuje výbornou trakci a bezpečné chování v zatáčkách na většině typů povrchů.I přes poměrně agresivní pojetí dezénu se tento model vyznačuje velmi nízkým valivým odporem a proto se s úspěchem používá i na ryze suché a tvrdé tratě.Vynikající odolnost proti defektu.Doporučený tlak max. 5 bar (65 p.s.i.),šíře 33 mm,TPI 60,hmotnost 400 g
..
Nový model vhodný zejména pro suchý a písčitý terén, vynikající vlastnosti také na sněhu a zmrzlém povrchu. Jemný vzor a speciální boční figury zajišťují lehkou jízdu spolu se spolehlivým vedením v zatáčkách.
Nízká hmotnost a dobrá odolnost proti defektu.Doporučený tlak max.4,5 bar (65 p.s.i.),
šíře 32 mm,TPI 60,hmotnost 370 g
doporučený tlak 8-15 bar,šíře 25 mm,TPI hmotnost 230 g.Nový top model pro široké použití.Díky ideálně kruhovému profilu běhounu spolu s plynulých přechodem na bočnici se tento model vyznačuje
minimálním čelním aerodynamickým odporem.Jemný a propracovaný vzor spolu se speciálně vybranou směsí zajišťují dokonalou adhezi na mokré i suché vozovce a nízký valivý odpor.
Nízká hmotnost,vysoké TPI,vynikající odolnost proti defektu.
Tento model byl vyvinut aby umožnil pohodlnou, hladkou a rychlou jízdu s minimem vibrací i v nejtěžších podmínkách silniční cyklistiky. Široký běhoun chránící bočnice a protidefektní systém ve střední části efektivně snižují riziko defektu. Propracovaný systém drážek v běhounu a dezén s dvojí hrubostí
zajišťují odvod vody ze stopy a dokonalou adhezi na mokré i suché vozovce.
šířka 23 mm
hmotnost 250 g
tlak 8–15 bar (115–220 p.s.i.)
TPI 210 na bočnici, 375 pod běhounem..
Galuska šíře 23mm, 250g, 8-15bar, 210-TPI na bočnici, 375-TPI pod běhounem.
Galuskový ventilek - FV 50 mm (vyměnitelný).
Určení: Silniční cyklistika - ZÁVOD.
Protidefektní systém. Drážky v běhounu a dezén s dvojí hrubostí zajišťují odvod vody ze stopy a dokonalou adhezi na mokré i suché vozovce.
Barva: černý běhoun, béžová bočnice.
Tento model byl vyvinut aby umožnil pohodlnou, hladkou a rychlou jízdu s minimem vibrací i v nejtěžších podmínkách silniční cyklistiky. Široký běhoun chránící bočnice a protidefektní systém ve střední části efektivně snižují riziko defektu. Propracovaný systém drážek v běhounu a dezén s dvojí hrubostí
zajišťují odvod vody ze stopy a dokonalou adhezi na mokré i suché vozovce.
šířka 25 mm
hmotnost 290 g
tlak 6-10 bar (90-145 p.s.i.)
TPI 210 na bočnici, 375 pod běhounem..
galuska 622 x 23mm, 225g,
doporučený tlak: 8-15bar,
210-TPI na bočnici, 375-TPI pod běhounem
Galuskový ventilek - FV 44 mm (vyměnitelný).
Určení: Silniční cyklistika - ZÁVOD.
Umožňuje velmi svižnou a obratnou jízdu,
a výbornou ovladatelnost při řízení kola.
Galuska má protidefektní systém a vynikající kilometrový
výkon i přes velmi nízkou hmotnost, která je u tohoto
modelu garantovaná.
Barva: černý běhoun, béžová bočnice.
galuska 622 x 25mm, 265g,
doporučený tlak: 6-10bar,
210-TPI na bočnici, 375-TPI pod běhounem
Galuskový ventilek - FV 50 mm (vyměnitelný).
Určení: Silniční cyklistika - ZÁVOD.
Umožňuje velmi svižnou a obratnou jízdu,
a výbornou ovladatelnost při řízení kola.
Galuska má protidefektní systém a vynikající kilometrový
výkon i přes velmi nízkou hmotnost, která je u tohoto
modelu garantovaná.
Barva: černý běhoun, černá bočnice.
Nový univerzální model vhodný pro většinu terénů včetně těch nejtěžších podmínek cyklokrosu. Hrubý dezén zajišťuje výbornou trakci a bezpečné chování v zatáčkách na většině typů povrchů. I přes poměrně agresivní pojetí dezénu se
tento model vyznačuje velmi nízkým valivým odporem, a proto se s úspěchem používá i na ryze suché a tvrdé tratě. Vybraná a speciálně upravená měkká směs dodává vynikající tlumící vlastnosti. Nízká hmotnost, vysoké TPI,
vynikající odolnost proti defektu.
určení ZÁVOD
vel..
Model vhodný zejména pro suchý a písčitý terén,vynikající vlastnosti také na sněhu a zmrzlém povrchu.Jemný vzor a speciální boční figury zajišťují lehkou jízdu spolu se spolehlivým vedením v zatáčkách.
Vybraná a speciálně upravená měkká směs dodává vynikající tlumící vlastnosti.Extrémně nízká hmotnost,vysoké TPI,dobrá odolnost proti defektu.
Doporučený tlak max.4,5 bar(65 p.s.i.),
šíře 32 mm,
TPI 210 na bočnici, 315 TPI pod běhounem,
hmotnost 340 g,černá
Galuskový ventilek - 50 mm výměnný..
Nový model vhodný zejména pro suchý a písčitý terén,vynikající vlastnosti také na sněhu a zmrzlém povrchu.Jemný vzor a speciální boční figury zajišťují lehkou jízdu spolu se spolehlivým vedením v zatáčkách.Vybraná a speciálně upravená měkká směs dodává vynikající tlumící vlastnosti.Extrémně nízká hmotnost,vysoké TPI,dobrá odolnost proti defektu.
Doporučený tlak max.5 bar(65 p.s.i.),šíře 32 mm,TPI 210,hmotnost 310 g,červeno/černá
Nový model vhodný pro většinu terénů vyjma hlubokého bláta. Unikátní samočistící vzor spolu s postranními figurami zajišťují dobrou trakci a klidné chování v zatáčkách. Vybraná a speciálně upravená měkká směs dodává vynikající tlumící
vlastnosti. Extrémně nízká hmotnost, vysoké TPI, vynikající odolnost proti defektu.
šířka 33 mm
hmotnost 350 g
tlak max. 3 bar (45 p.s.i.)
TPI 210 na bočnici, 315 pod běhounem
23 -622. Aplikace kompozitního nárazníku spolu s vysoceztužujícími sazemi v matrici umožnila snížit tloušťku běhounu a zachovat vysoký kilometrový výkon.Menší tloušťka běhounu minimalizuje valivý odpor při zachování ideálního tlumení
rázů a vysoké odolnosti proti defektu,černá
Galuska šíře 23mm, 260g, 8-12 bar, 120-TPI na bočnici, 240-TPI pod běhounem.
Galuskový ventilek - FV 50 mm (vyměnitelný).
Určení: Silniční cyklistika - ZÁVOD/TRENINK.
Aplikace kompozitního nárazníku spolu s vysoceztužujícími sazemi v matrici umožnila snížit tloušťku běhounu a zachovat vysoký kilometrový výkon.
Menší tloušťka běhounu minimalizuje valivý odpor při zachování ideálního tlumení rázů a vysoké odolnosti proti defektu.
Barva: černý běhoun, béžová bočnice..
25 -622. Aplikace kompozitního nárazníku spolu s vysoceztužujícími sazemi v matrici umožnila snížit tloušťku běhounu a zachovat vysoký kilometrový výkon.Menší tloušťka běhounu minimalizuje valivý odpor při zachování ideálního tlumení
rázů a vysoké odolnosti proti defektu.
Galuska šíře 25mm, 300g, 8-12 bar, 120-TPI na bočnici, 240-TPI pod běhounem. Galuskový ventilek - FV 50 mm (vyměnitelný). Určení: Silniční cyklistika - ZÁVOD/TRENINK. Aplikace kompozitního nárazníku spolu s vysoceztužujícími sazemi v matrici umožnila snížit tloušťku běhounu a zachovat vysoký kilometrový výkon. Menší tloušťka běhounu minimalizuje valivý odpor při zachování ideálního tlumení rázů a vysoké odolnosti proti defektu. Barva: černý běhoun, béžová bočnice
..
galuska šíře 28mm, 320g, 5-8 bar, 120-TPI na bočnici, 240-TPI pod běhounem.
Galuskový ventilek - FV 50 mm (vyměnitelný).
Určení: Silniční cyklistika - ZÁVOD/TRENINK.
Aplikace kompozitního nárazníku spolu s vysoceztužujícími sazemi v matrici umožnila snížit tloušťku běhounu a zachovat vysoký kilometrový výkon.
Menší tloušťka běhounu minimalizuje valivý odpor při zachování ideálního tlumení rázů a vysoké odolnosti proti defektu.
Barva: černý běhoun, černá bočnice..
clincher (na plášťový ráfek)
šíře 23mm, 250g, 8-15bar, 210-TPI na bočnici, 375-TPI pod běhounem.
Galuskový ventilek - FV 50 mm (vyměnitelný).
Určení: Silniční cyklistika - ZÁVOD.
Protidefektní systém. Drážky v běhounu a dezén s dvojí hrubostí zajišťují odvod vody ze stopy a dokonalou adhezi na mokré i suché vozovce.
Barva: celočerná.
clincher (na plášťový ráfek),
Aplikace kompozitního nárazníku spolu s vysoceztužujícími sazemi v matrici umožnila snížit tloušťku běhounu a zachovat vysoký kilometrový výkon.
Menší tloušťka běhounu minimalizuje valivý odpor při zachování ideálního tlumení rázů a vysoké odolnosti proti defektu.
šířka 23mm,
barva černá
hmotnost 335g
PLÁŠŤOVKA !!!
Aplikace kompozitního nárazníku spolu s vysoce ztužujícími sazemi v matrici umožnila snížit tloušťku běhounu a zachovat vysoký kilometrový výkon. Menší tloušťka běhounu minimalizuje valivý odpor při zachování ideálního tlumení rázů a
vysoké odolnosti proti defektu.
určení TRÉNINK / ZÁVOD
velikost 28"
šířka 25 mm
hmotnost 375 g
tlak 6–8 bar (90–115 p.s.i.)
TPI 120 na bočnici, 240 pod běhounem
velikost ráfku 28" 700 C E.T.R.T.O.622x(13-15) mm
PLÁŠŤOVKA!!!..
Nový model vhodný pro většinu terénů vyjma hlubokého bláta. Unikátní samočistící vzor spolu s postranními figurami zajišťují dobrou trakci a klidné chování v zatáčkách. Nízká hmotnost a dobrá odolnost proti defektu.
tréninková dráhová galuska
šířka: 21 mm
hmotnost 195g
doporučený tlak 8-15 bar,
TPI: 60-TPI na bočnici, 90-TPI pod běhounem
Galuskový ventilek - FV 44 mm (vyměnitelný).
Dobrá adheze na všech typech povrchů cyklistických drah
a dobrý kilometrový výkon.
Tréninková galuska pro všeobecné nasazení s možností vyššího huštění.Jemný dezén přispívá ke snadnému odvalování a dobrým jízdním vlastnostem.
Doporučený tlak 8–12 bar (115–175 p.s.i.),šíře 21 mm,rozměr 28",TPI 60,hmotnost 260 g
Tréninková galuska pro všeobecné nasazení s možností vyššího huštění.Jemný dezén přispívá ke snadnému odvalování a dobrým jízdním vlastnostem.
Doporučený tlak 8-12 bar (115-175 p.s.i.),
šíře 21 mm,
rozměr 28",
TPI 60,
hmotnost 260 g
Tréninková galuska pro všeobecné nasazení s možností vyššího huštění. Jemný dezén přispívá ke snadnému odvalování a dobrým jízdním vlastnostem. určení TRÉNINK velikost 28" šířka 24 mm hmotnost 310 g tlak 6–8 bar (90–115 p.s.i.) TPI 60 na bočnici, 90 pod běhounem
Lepicí páska pro silniční galusky. Tufo vyvinulo speciální oboustrannou lepící pásku pro instalaci TUFO galusek na karbonové nebo hliníkové ráfky. Tato páska se velmi liší od všech podobných výrobků na trhu. Práce s páskou je jednodušší a rychlejší než s lepidlem. Aktivní povrch pásky
umožňuje dokonalé přilepení galusky k ráfku již po několika metrech jízdy. Žádné zašpiněné ráfky, galusky nebo ruce od lepidla, žádné škodlivé výpary. Díky červené separační pásce je vycentrování galusky velmi snad..
Lepicí páska pro silniční galusky. Tufo vyvinulo speciální oboustrannou lepící pásku pro instalaci TUFO galusek na karbonové nebo hliníkové ráfky. Tato páska se velmi liší od všech podobných výrobků na trhu. Práce s páskou je jednodušší a rychlejší než s lepidlem. Aktivní povrch pásky
umožňuje dokonalé přilepení galusky k ráfku již po několika metrech jízdy. Žádné zašpiněné ráfky, galusky nebo ruce od lepidla, žádné škodlivé výpary. Díky červené separační pásce je vycentrování galusky velmi..
ILUSTRAČNÍ FOTO. GALUSKA JE CELOČERNÁ!!! Galuska Corsa Control nahrazuje legendární model Pavé, který vynikal mimořádnou odolností proti defetku. Závodníci tyto galusky využívají na nejrozbitějších jarních klasikách jako je např. Paris-Roubaix.
hmotnost 295g
Galuska Corsa Control nahrazuje legendární model Pavé, který vynikal mimořádnou odolností proti defetku. Závodníci tyto galusky využívají na nejrozbitějších jarních klasikách jako je např. Paris-Roubaix
320TPI, Graphene 2,0
hmotnost 295g
Galuska Corsa Control nahrazuje legendární model Pavé, který vynikal mimořádnou odolností proti defetku. Závodníci tyto galusky využívají na nejrozbitějších jarních klasikách jako je např. Paris-Roubaix.
320TPI, Graphene 2,0
hmotnost 350g
Galuska Corsa Control nahrazuje legendární model Pavé, který vynikal mimořádnou odolností proti defetku. Závodníci tyto galusky využívají na nejrozbitějších jarních klasikách jako je např. Paris-Roubaix.
Graphene 2,0
hmotnost 350g
Galuska Corsa Control nahrazuje legendární model Pavé, který vynikal mimořádnou odolností proti defetku. Závodníci tyto galusky využívají na nejrozbitějších jarních klasikách jako je např. Paris-Roubaix.
320TPI,
Graphene 2,0
hmotnost 370g
ILUSTRAČNÍ FOTO!!! GALUSKA JE ČERNÁ S ANTRACITOVÝM BOKEM
základní galuska Vittoria,23-622,která i tak nabízí hustotu vlákem 220 TPI, přitom je levnější než základní Tufo galuska
hmotnost 310g
25-622,základní galuska Vittoria,která i tak nabízí hustotu vlákem 220 TPI, přitom je levnější než základní Tufo galuska, černá s antracitovým bokem, vložku ventilku nelze vyšroubovat. hmotnost 320g
ILUSTRAČNÍ FOTO!!! GALUSKA JE CELOČERNÁ
Rubino Pro je nová galuska vycházející z populární řady Rubino a nahrazující starou řadu Elite. Je určena jak na trénink tak i k závodnímu použití. Galuska má velmi nízký valivý odpor bez ohledu na kvalitu povrchu.
Běhoun galusky se skládá ze 3 směsí pro maximální rychlost, adhezi a pružnost (komfort)
Galuska obsahuje i revoluční materiál Graphene, který je obvykle v podobě super tenkého, téměř průsvitného, archu čistého uhlíku. V této extrémní formě je te..
Rubino Pro je nová galuska vycházející z populární řady Rubino a nahrazující starou řadu Elite. Je určena jak na trénink tak i k závodnímu použití. Galuska má velmi nízký valivý odpor bez ohledu na kvalitu povrchu. Běhoun galusky se skládá ze 3 směsí pro maximální rychlost, adhezi a pružnost (komfort) Galuska obsahuje i revoluční materiál Graphene 2,0, který je obvykle v podobě super tenkého, téměř průsvitného, archu čistého uhlíku. V této extrémní formě je tenký přibližně jako jeden atom (0,..
Rubino Pro je galuska vycházející z populární řady Rubino a nahrazující starou řadu Elite. Je určena jak na trénink tak i k závodnímu použití. Galuska má velmi nízký valivý odpor bez ohledu na kvalitu povrchu.
Běhoun galusky se skládá ze 3 směsí pro maximální rychlost, adhezi a pružnost (komfort)
Galuska obsahuje i revoluční materiál Graphene 2,0, který je obvykle v podobě super tenkého, téměř průsvitného, archu čistého uhlíku. V této extrémní formě je tenký přibližně jako jeden atom (0,000 000 ..
Nové revoluční lepidlo na lepení galusky na ráfek. Sáček obsahuje 4 x 17ml tubičky. Lepidlo je před zaschnutím omyvatelné vodou, takže je lehce omyvatelné jak z rukou tak také z ráfku. Lepidlo odolává vysokým teplotám, které vznikají při dlouhých sjezdech při brždění.