Špičková ručně vyráběná lepená závodní galuska pro profesionální použití. Lepený běhoun na bázi přírodního kaučuku = nízký valivý odpor a výborná adheze. Corespun Cotton materiál zajišťuje vynikající vlastnosti a komfort. PPS ochrana proti defektu 320 TPI 100-175 PSI Latexová duše Nejlepší vlastnosti při tlaku 6-7 Bar Hmotnost: 270 g
Špičková ručně vyráběná lepená závodní galuska pro profesionální použití. Lepený běhoun na bázi přírodního kaučuku = nízký valivý odpor a výborná adheze. Corespun Cotton materiál zajišťuje vynikající vlastnosti a komfort. PPS ochrana proti defektu 320 TPI 100-175 PSI Latexová duše Nejlepší vlastnosti při tlaku 6-7 Bar Hmotnost: 270 g
Nejvyšší možná kvalita galusky. Špičková ručně vyráběná lepená závodní galuska pro profesionální použití. Lepený běhoun na bázi přírodního kaučuku = nízký valivý odpor a výborná adheze. Silk materiál zajišťuje vynikající vlastnosti a komfort. PPS ochrana proti defektu 1000+ TPI 100-175 PSI Latexová duše Nejlepší vlastnosti při tlaku 6-7 Bar Hmotnost: 260 g
Špičková semi-vulkanizovaná galuska Běhoun na bázi přírodního kaučuku = nízký valivý odpor a výborná adheze Poly materiál zajišťuje vynikající vlastnosti a komfort PPS ochrana proti defektu 220 TPI 5 - 7 BAR Butylová duše 295 g
Špičková semi-vulkanizovaná galuska Běhoun na bázi přírodního kaučuku = nízký valivý odpor a výborná adheze Poly materiál zajišťuje vynikající vlastnosti a komfort PPS ochrana proti defektu 220 TPI 4,5 - 6,5 BAR Butylová duše 310 g
Špičková semi-vulkanizovaná galuska Běhoun na bázi přírodního kaučuku = nízký valivý odpor a výborná adheze Poly materiál zajišťuje vynikající vlastnosti a komfort PPS ochrana proti defektu 220 TPI 4,5 - 6,5 BAR Butylová duše 310 g
Silniční galuska Sprinter vytvořena na krátké závody, jako jsou městská kritéria a podobné. Vysoce přilnavá směs je kombinována s nízkou hmotností, ochranu vůči defektům zajišťuje odolná nylonová vrstva.
Rozměr: 700x22C (22-622) / 700x25C (25-622)Ochrana: SafetySystem BreakerSměs: Black ChiliTPI: 3/180Doporučený tlak: 115-170 PSI
Hmotnost:700x22C - 275 g700x25C - 295 gHmotnost g: 275
Robustní sprinter vytvořený pro trénink a dlouhé jizdy. Tato galuska je doma na silnicích Flander, Roubaix nebo San Rema.Technologie: SafetySystem BreakerRozměry: 28x22 - 270g, 28x25 - 280gTPI: 3/180Hmotnost g: 280
GALUSKA KENDA PREMIUM Galuska pro závodní použití,300 TPI, 288 g, NRC, vnitřní duše butylová
IRON CLOAK – Nejlepší materiál proti proražení pláště používaný Kendou. Iron Cloak je vrstva materiálu pod vzorkem pláště, aplikovaná od patky k patce. Kromě toho, že zabraňuje proražení a zesiluje stěnu pláště, se váha pláště zvýší jen minmálně. Je používán u silničních plášťů.
Profesionální galuska 300 TPI, 258 g, NRC, latexová vnitřní duše
IRON CLOAK – Nejlepší materiál proti proražení pláště používaný Kendou. Iron Cloak je vrstva materiálu pod vzorkem pláště, aplikovaná od patky k patce. Kromě toho, že zabraňuje proražení a zesiluje stěnu pláště, se váha pláště zvýší jen minmálně. Je používán u silničních plášťů.
Pirelli P ZERO™ Race TUBULAR SL 26-622, galuska
Vyhrávání na závodech World Tour vyžaduje důkladnou přípravu a také nejlepší vybavení, které je dostupné na trhu. Tovární závodní týmy Pirelli proto vždy tlačí na maximální vylepšení, kde to jde. P ZERO™ Race Tub SL je výsledek nikdy nekončícího procesu výzkumu a vývoje, závodní galuska, která dosahuje stejných parametrů rychlosti a ovladatelnosti jako její předchůdce, ale je výrazně lehčí. Pirelli docílilo stejných jízdních výkonností, které nab..
Pirelli P ZERO Velo TUB 28-622, galuska
Nová galuska vyvíjená v pelotonu World Tour, která už stihla získat i vítězství při její debutu na startu Grand Tour s týmem Mitchelton-Scott. P ZERO™ Velo TUB přináší ovladatelnost a kontakt se silnicí, které proslavili Pirelli, i do ručně vyráběné galuskové konstrukce. Teď je dostupná i pro váš vlastní výkon.
TUB ve zkratce:
-Oplet corespun 320tpi zesílený aramidovým vláknem
-Ochranný pás proti propíchnutí umístněný pod běhounem
-Funkční design vzorku ..
Pirelli P ZERO Velo TUB 25-622, galuska
Nová galuska vyvíjená v pelotonu World Tour, která už stihla získat i vítězství při její debutu na startu Grand Tour s týmem Mitchelton-Scott. P ZERO™ Velo TUB přináší ovladatelnost a kontakt se silnicí, které proslavili Pirelli, i do ručně vyráběné galuskové konstrukce. Teď je dostupná i pro váš vlastní výkon.
TUB ve zkratce:
-Oplet corespun 320tpi zesílený aramidovým vláknem
-Ochranný pás proti propíchnutí umístněný pod běhounem
-Funkční design vzorku ..
doporučený tlak 8-15 bar,šíře 25 mm,TPI hmotnost 230 g.Nový top model pro široké použití.Díky ideálně kruhovému profilu běhounu spolu s plynulých přechodem na bočnici se tento model vyznačuje
minimálním čelním aerodynamickým odporem.Jemný a propracovaný vzor spolu se speciálně vybranou směsí zajišťují dokonalou adhezi na mokré i suché vozovce a nízký valivý odpor.
Nízká hmotnost,vysoké TPI,vynikající odolnost proti defektu.
Tento model byl vyvinut aby umožnil pohodlnou, hladkou a rychlou jízdu s minimem vibrací i v nejtěžších podmínkách silniční cyklistiky. Široký běhoun chránící bočnice a protidefektní systém ve střední části efektivně snižují riziko defektu. Propracovaný systém drážek v běhounu a dezén s dvojí hrubostí
zajišťují odvod vody ze stopy a dokonalou adhezi na mokré i suché vozovce.
šířka 23 mm
hmotnost 250 g
tlak 8–15 bar (115–220 p.s.i.)
TPI 210 na bočnici, 375 pod běhounem..
Galuska šíře 23mm, 250g, 8-15bar, 210-TPI na bočnici, 375-TPI pod běhounem.
Galuskový ventilek - FV 50 mm (vyměnitelný).
Určení: Silniční cyklistika - ZÁVOD.
Protidefektní systém. Drážky v běhounu a dezén s dvojí hrubostí zajišťují odvod vody ze stopy a dokonalou adhezi na mokré i suché vozovce.
Barva: černý běhoun, béžová bočnice.
Tento model byl vyvinut aby umožnil pohodlnou, hladkou a rychlou jízdu s minimem vibrací i v nejtěžších podmínkách silniční cyklistiky. Široký běhoun chránící bočnice a protidefektní systém ve střední části efektivně snižují riziko defektu. Propracovaný systém drážek v běhounu a dezén s dvojí hrubostí
zajišťují odvod vody ze stopy a dokonalou adhezi na mokré i suché vozovce.
šířka 25 mm
hmotnost 290 g
tlak 6-10 bar (90-145 p.s.i.)
TPI 210 na bočnici, 375 pod běhounem..
galuska 622 x 23mm, 225g,
doporučený tlak: 8-15bar,
210-TPI na bočnici, 375-TPI pod běhounem
Galuskový ventilek - FV 44 mm (vyměnitelný).
Určení: Silniční cyklistika - ZÁVOD.
Umožňuje velmi svižnou a obratnou jízdu,
a výbornou ovladatelnost při řízení kola.
Galuska má protidefektní systém a vynikající kilometrový
výkon i přes velmi nízkou hmotnost, která je u tohoto
modelu garantovaná.
Barva: černý běhoun, béžová bočnice.
galuska 622 x 25mm, 265g,
doporučený tlak: 6-10bar,
210-TPI na bočnici, 375-TPI pod běhounem
Galuskový ventilek - FV 50 mm (vyměnitelný).
Určení: Silniční cyklistika - ZÁVOD.
Umožňuje velmi svižnou a obratnou jízdu,
a výbornou ovladatelnost při řízení kola.
Galuska má protidefektní systém a vynikající kilometrový
výkon i přes velmi nízkou hmotnost, která je u tohoto
modelu garantovaná.
Barva: černý běhoun, černá bočnice.
23 -622. Aplikace kompozitního nárazníku spolu s vysoceztužujícími sazemi v matrici umožnila snížit tloušťku běhounu a zachovat vysoký kilometrový výkon.Menší tloušťka běhounu minimalizuje valivý odpor při zachování ideálního tlumení
rázů a vysoké odolnosti proti defektu,černá
Galuska šíře 23mm, 260g, 8-12 bar, 120-TPI na bočnici, 240-TPI pod běhounem.
Galuskový ventilek - FV 50 mm (vyměnitelný).
Určení: Silniční cyklistika - ZÁVOD/TRENINK.
Aplikace kompozitního nárazníku spolu s vysoceztužujícími sazemi v matrici umožnila snížit tloušťku běhounu a zachovat vysoký kilometrový výkon.
Menší tloušťka běhounu minimalizuje valivý odpor při zachování ideálního tlumení rázů a vysoké odolnosti proti defektu.
Barva: černý běhoun, béžová bočnice..
25 -622. Aplikace kompozitního nárazníku spolu s vysoceztužujícími sazemi v matrici umožnila snížit tloušťku běhounu a zachovat vysoký kilometrový výkon.Menší tloušťka běhounu minimalizuje valivý odpor při zachování ideálního tlumení
rázů a vysoké odolnosti proti defektu.
Galuska šíře 25mm, 300g, 8-12 bar, 120-TPI na bočnici, 240-TPI pod běhounem. Galuskový ventilek - FV 50 mm (vyměnitelný). Určení: Silniční cyklistika - ZÁVOD/TRENINK. Aplikace kompozitního nárazníku spolu s vysoceztužujícími sazemi v matrici umožnila snížit tloušťku běhounu a zachovat vysoký kilometrový výkon. Menší tloušťka běhounu minimalizuje valivý odpor při zachování ideálního tlumení rázů a vysoké odolnosti proti defektu. Barva: černý běhoun, béžová bočnice
..
galuska šíře 28mm, 320g, 5-8 bar, 120-TPI na bočnici, 240-TPI pod běhounem.
Galuskový ventilek - FV 50 mm (vyměnitelný).
Určení: Silniční cyklistika - ZÁVOD/TRENINK.
Aplikace kompozitního nárazníku spolu s vysoceztužujícími sazemi v matrici umožnila snížit tloušťku běhounu a zachovat vysoký kilometrový výkon.
Menší tloušťka běhounu minimalizuje valivý odpor při zachování ideálního tlumení rázů a vysoké odolnosti proti defektu.
Barva: černý běhoun, černá bočnice..
clincher (na plášťový ráfek)
šíře 23mm, 250g, 8-15bar, 210-TPI na bočnici, 375-TPI pod běhounem.
Galuskový ventilek - FV 50 mm (vyměnitelný).
Určení: Silniční cyklistika - ZÁVOD.
Protidefektní systém. Drážky v běhounu a dezén s dvojí hrubostí zajišťují odvod vody ze stopy a dokonalou adhezi na mokré i suché vozovce.
Barva: celočerná.
clincher (na plášťový ráfek),
Aplikace kompozitního nárazníku spolu s vysoceztužujícími sazemi v matrici umožnila snížit tloušťku běhounu a zachovat vysoký kilometrový výkon.
Menší tloušťka běhounu minimalizuje valivý odpor při zachování ideálního tlumení rázů a vysoké odolnosti proti defektu.
šířka 23mm,
barva černá
hmotnost 335g
PLÁŠŤOVKA !!!
Aplikace kompozitního nárazníku spolu s vysoce ztužujícími sazemi v matrici umožnila snížit tloušťku běhounu a zachovat vysoký kilometrový výkon. Menší tloušťka běhounu minimalizuje valivý odpor při zachování ideálního tlumení rázů a
vysoké odolnosti proti defektu.
určení TRÉNINK / ZÁVOD
velikost 28"
šířka 25 mm
hmotnost 375 g
tlak 6–8 bar (90–115 p.s.i.)
TPI 120 na bočnici, 240 pod běhounem
velikost ráfku 28" 700 C E.T.R.T.O.622x(13-15) mm
PLÁŠŤOVKA!!!..
tréninková dráhová galuska
šířka: 21 mm
hmotnost 195g
doporučený tlak 8-15 bar,
TPI: 60-TPI na bočnici, 90-TPI pod běhounem
Galuskový ventilek - FV 44 mm (vyměnitelný).
Dobrá adheze na všech typech povrchů cyklistických drah
a dobrý kilometrový výkon.
Tréninková galuska pro všeobecné nasazení s možností vyššího huštění.Jemný dezén přispívá ke snadnému odvalování a dobrým jízdním vlastnostem.
Doporučený tlak 8–12 bar (115–175 p.s.i.),šíře 21 mm,rozměr 28",TPI 60,hmotnost 260 g
Tréninková galuska pro všeobecné nasazení s možností vyššího huštění.Jemný dezén přispívá ke snadnému odvalování a dobrým jízdním vlastnostem.
Doporučený tlak 8-12 bar (115-175 p.s.i.),
šíře 21 mm,
rozměr 28",
TPI 60,
hmotnost 260 g
Tréninková galuska pro všeobecné nasazení s možností vyššího huštění. Jemný dezén přispívá ke snadnému odvalování a dobrým jízdním vlastnostem. určení TRÉNINK velikost 28" šířka 24 mm hmotnost 310 g tlak 6–8 bar (90–115 p.s.i.) TPI 60 na bočnici, 90 pod běhounem
ILUSTRAČNÍ FOTO. GALUSKA JE CELOČERNÁ!!! Galuska Corsa Control nahrazuje legendární model Pavé, který vynikal mimořádnou odolností proti defetku. Závodníci tyto galusky využívají na nejrozbitějších jarních klasikách jako je např. Paris-Roubaix.
hmotnost 295g
Galuska Corsa Control nahrazuje legendární model Pavé, který vynikal mimořádnou odolností proti defetku. Závodníci tyto galusky využívají na nejrozbitějších jarních klasikách jako je např. Paris-Roubaix
320TPI, Graphene 2,0
hmotnost 295g
Galuska Corsa Control nahrazuje legendární model Pavé, který vynikal mimořádnou odolností proti defetku. Závodníci tyto galusky využívají na nejrozbitějších jarních klasikách jako je např. Paris-Roubaix.
320TPI, Graphene 2,0
hmotnost 350g
Galuska Corsa Control nahrazuje legendární model Pavé, který vynikal mimořádnou odolností proti defetku. Závodníci tyto galusky využívají na nejrozbitějších jarních klasikách jako je např. Paris-Roubaix.
Graphene 2,0
hmotnost 350g
Galuska Corsa Control nahrazuje legendární model Pavé, který vynikal mimořádnou odolností proti defetku. Závodníci tyto galusky využívají na nejrozbitějších jarních klasikách jako je např. Paris-Roubaix.
320TPI,
Graphene 2,0
hmotnost 370g
ILUSTRAČNÍ FOTO!!! GALUSKA JE ČERNÁ S ANTRACITOVÝM BOKEM
základní galuska Vittoria,23-622,která i tak nabízí hustotu vlákem 220 TPI, přitom je levnější než základní Tufo galuska
hmotnost 310g
25-622,základní galuska Vittoria,která i tak nabízí hustotu vlákem 220 TPI, přitom je levnější než základní Tufo galuska, černá s antracitovým bokem, vložku ventilku nelze vyšroubovat. hmotnost 320g
ILUSTRAČNÍ FOTO!!! GALUSKA JE CELOČERNÁ
Rubino Pro je nová galuska vycházející z populární řady Rubino a nahrazující starou řadu Elite. Je určena jak na trénink tak i k závodnímu použití. Galuska má velmi nízký valivý odpor bez ohledu na kvalitu povrchu.
Běhoun galusky se skládá ze 3 směsí pro maximální rychlost, adhezi a pružnost (komfort)
Galuska obsahuje i revoluční materiál Graphene, který je obvykle v podobě super tenkého, téměř průsvitného, archu čistého uhlíku. V této extrémní formě je te..
Rubino Pro je nová galuska vycházející z populární řady Rubino a nahrazující starou řadu Elite. Je určena jak na trénink tak i k závodnímu použití. Galuska má velmi nízký valivý odpor bez ohledu na kvalitu povrchu. Běhoun galusky se skládá ze 3 směsí pro maximální rychlost, adhezi a pružnost (komfort) Galuska obsahuje i revoluční materiál Graphene 2,0, který je obvykle v podobě super tenkého, téměř průsvitného, archu čistého uhlíku. V této extrémní formě je tenký přibližně jako jeden atom (0,..
Rubino Pro je galuska vycházející z populární řady Rubino a nahrazující starou řadu Elite. Je určena jak na trénink tak i k závodnímu použití. Galuska má velmi nízký valivý odpor bez ohledu na kvalitu povrchu.
Běhoun galusky se skládá ze 3 směsí pro maximální rychlost, adhezi a pružnost (komfort)
Galuska obsahuje i revoluční materiál Graphene 2,0, který je obvykle v podobě super tenkého, téměř průsvitného, archu čistého uhlíku. V této extrémní formě je tenký přibližně jako jeden atom (0,000 000 ..