Chcete od gravel biku pořádnou porci pohodlí? Stevens pro rok 2022 rozšířil svojí nabídku gravelů o vrcholový model Camino - moderní karbonové gravel kolo s integrovaným vedením kabeláže, průchodností až 45 mm plášťů, spoustou otvorů pro nasazení bikepackové výbavy a řadou technických detailů, mezi které patří ochrana karbonového rámu proti odření řetězem nebo flatmount standard uchycení třmenů brzd a přesmykače. Eleganci a čisté tvary lehkého rámového setu doplňují odolné komponenty z řady Shimano GRX a veškerou vynaloženou sílu do tohoto pohonu snadno přetavíte v roztočení lehkých a odolných výpletů Fulcrum Rapid Red 900 DB, které jsou upnuté na pevných osách. Stevens Camino je pohodlný závoďák, s nímž si užijete stezky i silnici.
Velikost rámu (cm) |
|
48 |
51 |
54 |
56 |
58 |
61 |
Způsob měření |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
48 |
51 |
54 |
56 |
58 |
61 |
|
Délka sedlové trubky |
A1 |
554 |
578 |
603 |
623 |
645 |
665 |
nominální |
Délka sedlové trubky |
A2 |
450 |
480 |
510 |
540 |
570 |
600 |
od středu šlapání k hornímu okraji sedlové trubky |
Délka sedlové trubky |
A3 |
434 |
463 |
493 |
523 |
554 |
581 |
od středu šlapání k napojení horní rámové trubky na sedlovou trubku |
Délka horní rámové trubky |
B |
502 |
531 |
556 |
572 |
588 |
606 |
|
Efektivní délka horní rámové trubky |
C |
514 |
548 |
575 |
589 |
605 |
619 |
od středu hlavové trubky do středu sedlovky/sedlové trubky |
Úhel hlavové trubky (°) |
D |
70 |
71 |
71,5 |
71,5 |
72 |
72 |
|
Úhel sedlové trubky (°) |
E |
76 |
74 |
73 |
73 |
73 |
73 |
|
Rozvor |
F |
1038 |
1044 |
1056 |
1070 |
1081 |
1096 |
|
Délka řetězové vzpěry |
G |
440 |
440 |
440 |
440 |
440 |
440 |
|
Výška hlavové trubky |
H |
115 |
130 |
150 |
170 |
190 |
210 |
|
Vzdálenost středu od nábojů |
I |
70 |
70 |
70 |
70 |
70 |
70 |
svislá vzdálenost osy šlapacího středu od přímky spojující osy nábojů kol |
Výška středu od země |
K |
283 |
283 |
283 |
283 |
283 |
283 |
vzdálenost osy šlapacího středu od země |
Předsazení vidlice |
L |
50 |
50 |
50 |
50 |
50 |
50 |
|
Vertikální rozdíl nejvyšší a nejnižší části rámu - sloping |
M |
98 |
93 |
87 |
75 |
69 |
57 |
Rozdíl sklonu horní rámové trubky od vodorovné osy kola |
Poloměr kola vpředu |
N1 |
354,3 |
354,3 |
354,3 |
354,3 |
354,3 |
354,3 |
bereift |
Poloměr kola za |
N2 |
354,3 |
354,3 |
354,3 |
354,3 |
354,3 |
354,3 |
bereift |
Výška nejnižší části rámu |
O |
751 |
774 |
800 |
825 |
850 |
874 |
od horní rámové trubky k zemi* |
Výška vidlice |
P |
400 |
400 |
400 |
400 |
400 |
400 |
od středu náboje ke konusu hlavového složení, včetně konusu |
Odstup mezi osou pedálu a předním kolem |
Q |
608 |
613 |
625 |
639 |
650 |
665 |
|
Nominální dosah - Reach |
R |
380 |
389 |
399 |
407 |
416 |
425 |
Od středu řízení do středu horní rámové trubky horizontálně |
Nominální výška - Stack |
S |
538 |
556 |
577 |
596 |
617 |
636 |
Od středu šlapání do středu horní rámové trubky vertikálně |
Výška/Dosah (Stack/Reach) (1:x) |
|
1,42 |
1,43 |
1,45 |
1,46 |
1,48 |
1,5 |
Poměr Výška/Dosah |
Průměr sedlovky |
|
27,2 |
27,2 |
27,2 |
27,2 |
27,2 |
27,2 |
|
Délka představce |
|
70 |
70 |
70 |
80 |
90 |
100 |
střed-střed |
Úhel představce (°) |
|
-6 |
-6 |
-6 |
-6 |
-6 |
-6 |
|
Průměr řídítek |
|
31,8 |
31,8 |
31,8 |
31,8 |
31,8 |
31,8 |
|
Distanční podložky pod představec |
|
10,5 + 3*5 + 2*10 |
|
|||||
Šířka řídítek |
|
420 |
420 |
420 |
440 |
440 |
440 |
|
Délka klik |
|
170 |
170 |
172,5 |
172,5 |
175 |
175 |
|
* measured 100 mm ahead of bottom bracket