Mistrovství světa v cyklokrosu Tábor – kdo by si nepamatoval! Na krásný domácí závod už několik let odkazuje cenově příznivý, odolný a velice univerzální Stevens Tabor. Jeho schopnosti jsou nyní ještě širší, protože přijíždí s kompletně novým hliníkovým rámem, který sdílí se špičkovým Stevens Prestige i Stevens Gavere. Tento gravel bike se vejde pod 30 000 Kč a přitom má kotoučové brzdy TRP Spyre C, rychlé 40 mm široké pláště Schwalbe G-One Bite a výbornou gravel sadu pohonu Shimano GRX 2x10. Zbrusu nový Stevens Tabor můžete využít pro každou vaší cestu každý den a zapomenout tak na ostatní kola – skvěle poslouží jako dopravní prostředek, odolný zimák a hlavně jako plnohodnotné gravel kolo, zaručující velkou zábavu i s malým rozpočtem.
Velikost rámu (cm) | 48 | 54 | 56 | 58 | 61 | Způsob měření | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Délka sedlovky | A1 | 562 | 610 | 631 | 653 | 673 | nominální |
Délka sedlovky | A2 | 450 | 510 | 540 | 570 | 600 | od středu šlapky k horní části sedlovky |
Délka sedlovky | A3 | 424 | 483 | 514 | 544 | 575 | od středu šlapky k horní části horního rámu |
Delka horního rámu | B | 504 | 555 | 571 | 587 | 604 | |
Horní rámová trubka | C | 516 | 576 | 591 | 606 | 621 | do řezného bodu opěry sedadla |
úhel řidítkové trubky (°) | D | 70 | 71,5 | 71,5 | 72 | 72 | |
úhel sedlovky (°) | E | 76 | 73 | 73 | 73 | 73 | |
Odstup mezi koly | F | 1035 | 1051 | 1067 | 1077 | 1092 | |
Délka napnutí řetězu | G | 440 | 440 | 440 | 440 | 440 | |
Délka řidítkové trubky | H | 115 | 150 | 170 | 190 | 210 | |
Snížení pedálů | I | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | vzdálenost náboje |
Výška pedálů | K | 286 | 286 | 286 | 286 | 286 | vzdálenost od země |
Zahnutí vidlic | L | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | |
Nakloněný | M | 116 | 103 | 93 | 84 | 74 | rozdíl stupně horního rámu v/h |
Rádius pojezdového kola | N | 356 | 356 | 356 | 356 | 356 | kolo s obručí |
Výška nápravy | O | 749 | 798 | 822 | 847 | 871 | od horního rámu k zemi* |
Výška vidlic | P | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 | včetně řídicí sady |
Odstup mezi klikou pedálu a předním kolem | Q | 605 | 621 | 636 | 646 | 662 | |
Reach | R | 380 | 397 | 407 | 415 | 424 | center bottom bracket to center headtube, horizontal |
Stack | S | 546 | 584 | 603 | 624 | 643 | center bottom bracket to center headtube, vertical |
Stack/Reach (1:x) | 1,44 | 1,47 | 1,48 | 1,50 | 1,52 | ratio stack to reach | |
Sedlovka Ø | 27,2 | 27,2 | 27,2 | 27,2 | 27,2 | ||
Délka přední části | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | střed-střed | |
úhel přední části (°) | -6 | -6 | -6 | -6 | -6 | ||
Upevnění řidítek | 31,8 | 31,8 | 31,8 | 31,8 | 31,8 | ||
Distanční podložka | 23,2 + 10 + 10 + 5 | ||||||
šířka řidítek | 420 | 420 | 440 | 440 | 440 | střed-střed | |
Délka hřídele | 170 | 172,5 | 172,5 | 175 | 175 | ||
48 | 54 | 56 | 58 | 61 |
* 1/3 sedlovky odstranit