Stevens Izoard Pro Disc je vrcholem nabídky silničních kol od mistrů z Hamburku. Konstruktéři si dali pořádnou práci s koncepcí a pokládáním karbonových vláken u rámu i vidlice - všechny spoje jsou tedy dokonale hladké, aerodynamické a profily trubek promyšlené do posledního detailu. Výsledkem je mimořádná tuhost, která odolává tlakům při brzdění kotoučovými brzdami Shimano Ultegra a silnému záběru do pedálů. Stevens Izoard Pro Disc tedy neuhne ani o píď, když budete bušit do obávaného stoupání. Jízdně Izoard Pro Disc potěší vyznavače precizní ovladatelnosti s citlivým řízením. A jak se podařilo srazit váhu těsně pod 8 kg? Osazením špičkové sady Shimano Ultegra se semi kompaktními klikami a pohonem 2x11, karbonovou sedlovkou a lehoučkými koly Fulcrum Racing 600 DB na pevných osách a s plášti Continental Grand Prix!
Velikost rámu (cm) | 50 | 52 | 54 | 56 | 58 | 60 | 62 | Způsob měření | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Délka sedlovky | A1 | 542 | 555 | 570 | 587 | 611 | 631 | 646 | nominální |
Délka sedlovky | A2 | 500 | 520 | 540 | 560 | 580 | 600 | 620 | od středu šlapky k horní části sedlovky |
Délka sedlovky | A3 | 470 | 489 | 509 | 528 | 548 | 568 | 588 | od středu šlapky k horní části horního rámu |
Delka horního rámu | B | 513 | 523 | 529 | 550 | 563 | 578 | 587 | |
Horní rámová trubka | C | 525 | 535 | 545 | 560 | 575 | 590 | 598 | do řezného bodu opěry sedadla |
úhel řidítkové trubky (°) | D | 72 | 72,5 | 72,5 | 73 | 73,5 | 73,5 | 73,5 | |
úhel sedlovky (°) | E | 74,5 | 74 | 73,5 | 73,5 | 73 | 73 | 73 | |
Odstup mezi koly | F | 972 | 973 | 978 | 988 | 993 | 1008 | 1016 | |
Délka napnutí řetězu | G | 406 | 406 | 406 | 406 | 406 | 406 | 406 | |
Délka řidítkové trubky | H | 120 | 130 | 145 | 160 | 180 | 200 | 215 | |
Snížení pedálů | I | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | vzdálenost náboje |
Výška pedálů | K | 265 | 265 | 265 | 265 | 265 | 265 | 265 | vzdálenost od země |
Zahnutí vidlic | L | 43 | 43 | 43 | 43 | 43 | 43 | 43 | |
Nakloněný | M | 66 | 58 | 54 | 53 | 55 | 56 | 51 | rozdíl stupně horního rámu v/h |
Rádius pojezdového kola | N | 335 | 335 | 335 | 335 | 335 | 335 | 335 | kolo s obručí |
Výška nápravy | O | 740 | 756 | 772 | 790 | 810 | 830 | 846 | od horního rámu k zemi* |
Výška vidlic | P | 368 | 368 | 368 | 368 | 368 | 368 | 368 | včetně řídicí sady |
Odstup mezi klikou pedálu a předním kolem | Q | 577 | 578 | 582 | 593 | 598 | 612 | 620 | |
Reach | R | 380 | 382 | 383 | 393 | 397 | 406 | 409 | center bottom bracket to center headtube, horizontal |
Stack | S | 522 | 533 | 546 | 563 | 584 | 603 | 618 | center bottom bracket to center headtube, vertical |
Stack/Reach (1:x) | 1,36 | 1,33 | 1,39 | 1,44 | 1,45 | 1,48 | 1,52 | ratio stack to reach | |
Sedlovka Ø | 27,2 | 27,2 | 27,2 | 27,2 | 27,2 | 27,2 | 27,2 | ||
Délka přední části | 80 | 90 | 100 | 100 | 110 | 120 | 120 | střed-střed | |
úhel přední části (°) | -6 | -6 | -6 | -6 | -6 | -6 | -6 | ||
Upevnění řidítek | 31,8 | 31,8 | 31,8 | 31,8 | 31,8 | 31,8 | 31,8 | ||
Distanční podložka | 23,2 + 10 + 5 + 5 | ||||||||
šířka řidítek | 400 | 400 | 420 | 420 | 440 | 440 | 440 | střed-střed | |
Délka hřídele | 170 | 170 | 172,5 | 172,5 | 175 | 175 | 175 | ||
50 | 52 | 54 | 56 | 58 | 60 | 62 |
* 1/3 sedlovky odstranit